mamma til 2 små Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 hva slags type nettbutikk er det? er det private som selger der? jeg har lyst til å kjøpe noen småting derifra, men ble så usikker på om det er brukte ting også?
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Det er både brukt og nytt. Bakdelen med å handle brukt derfra er at det kan ta lang tid før varen kommer, og du må regne med å betale en hel del i frakt for en vare som opprinnelig er veldig billig. Kjøper du nytt der sender de alt i en pakke, og du betaler mindre porto.
nov007 sin nappy Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 amazon.com er ett relativt stort selskap som har holdt på i flere år. jeg har bestilt masse bøker fra dem. aldri noe problem. jeg vil anbefale deg å bestille fra http://www.amazon.co.uk/ hvis du kan. Dette er deres europeiske avdeling og du kan spare flere uker med tanke på levering.
mamma til 2 små Skrevet 11. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2008 men hvordan vet jeg om det er nytt eller brukt da? jeg fant en leke som jeg ikke tror er å få kjøpt i norge.
nov007 sin nappy Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 hvis det ikke står eksplisit at det er brukt, da er det nytt.
Gjest Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Amazon er ravende digert og ikke privat. Kjapt trygt og billig på bøker og cd/dvd, i hvert fall.
Sånn kan det gå Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 Men de formidler også varer for andre, både nytt og brukt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå