Gå til innhold

alko-bilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen forklare meg hvorfor voksne mennesker bruker "drikkebilder" av seg selv som profilbilder på facebook, blogger og forum? Jeg må si at jeg oppfatter disse menneskene som noe mindre begavede. Greit nok at 17 åringer, som syns det er så tøft at de drikker gjør det, men voksne mennesker, som attpåtil er noens foreldre?!?

På facebook legges så videre ut et drøss med mer eller midre uskarpe bilder, med alkoholflyt og avkuttede hoder (hodet er utenfor bildet), i albumene. Igjen helt greit om du er 16-17 år, men som 30-åring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde du snakket om 60 åringer...

30 er da ingen alder :-)

Skrevet

neimen, huffda!!!!

etter fyllte 20 er det da virkelig ikke lov å ta bilder på fest, og noen gjør det så er det en skam å se på dem i ettertid (huff, noen syns tilogmed at sånne bilder er morsomme!)

nei, ring barnevernet med en gang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hallllooo!! Får ikke 30- åringer lov å ha det gøy å drikke liksom? Man er jo i en topp alder da og bilder fra fylla da er jo bare morsomt, viser jo bare at man kan leve å ha det gøy selv om man er 30!!!!!!!!!!

Skrevet

Nå oppfatter jeg profilbilder å være noe som signaliserer hvem du er, og ofte til mennesker du kanskje ikke har sett på lenge, eller nye mennesker du ikke har hatt kontakt med før. Så det er det du vil signalisere : Hei, jeg er Pia, og jeg er jævla god til å ta en fest! Jadda, be my guest! Men jeg syns allikevel det viser et snevert liv med noe magert verdigrunnlag. (jeg sikter ikke til folk som viser normale, koselige festbilder i facebookalbum, som viser at folk har det gøy, men bilder som signaliserer flatfyll.)

Skrevet

Dritgøy for en 10- åring å se bilder av mora ligge slokna bak en sofa, eller av faren som sleiker mora til nabogutten oppover kinnet.

Skrevet

Nei, jeg kan ikke forklare det. Men at folk har ulik form for humor, det skal være sikkert og visst!....

Jeg ville tenkt (når jeg så at noen presenterte seg med sånne bilder) at her er det en som virkelig ikke er så nøye på hvordan h*n framstår utad... En annen ville kanskje tenkt noe annet.

Jeg vet hvertfall hva jeg ville tenkt som arbeidsgiver...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...