Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Uff, føler meg så frustrert i dag..Lurer på om det er hormonene som spiller meg et puss. Er vanligvis ikke humørsyk av meg. Har termin om ei uke. Er bare så forferdelig irritert på mannen min de siste dagene. Nå har han sagt han skal gjøre ferdig de listene som han har lovet siden sommeren, men blir fortsatt ikke ferdig med dem til junior kommer. Har liksom så lyst til at det skal være ferdig her. grrrrr. Dessuten har jeg vært mye dårlig i svangerskapet, og ikke en eneste blomstekvast eller oppmerksomhet har jeg fått..er jeg urimelig å kunne ønske meg det? Uff, føler meg litt fæl nå. Måtte bare få ut litt frustrasjon:-)
pingu...... Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Fæl og fæl...kjerring vil jeg kalle det. Du er ikke urimelig som ønsker deg blomster. Men hva med å fortelle han at du ønsker deg blomster? Angående listene, spør om han kan sette av en dag han kan gjøre de ferdig, ellers så ville jeg gjort det selv. Det er verre å gå og irritere seg over det.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 HI He,he kanskje det er det jeg er. Skulle gjerne ha ordnet listene selv, men jeg klarer ikke å sage profilerte lister så det ser pent ut. Er utrolig dårlig med snekring overhodet! Og ja, jeg har sagt det til han på en nice måte at jeg hadde satt utrolig pris på om jeg fikk en blomst en gang i blant. Han synes kanskje jeg ikke fortjener det..
pingu...... Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Han syntes garantert du fortjener det, men den eneste forklaringen min er at han er en mann. Menn er fine, men de tenker helt annerledes enn oss. En tipp er at han rett og slett ikke går rundt og tenker på det, og dermed utgår det. Lag en klar avtale angående listene, da blir det gjort.
Gjest Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Kjøp en stor fin blomsterbukett til deg selv det er ikke like koselig, men du føler deg kanskje litt bedre kanskje han tar et hint også?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Kan ikke du kjøpe blomster til mannen din da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå