Gå til innhold

"sengekos"

tosmåutenformagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge har dere latt deres søte små ligge i samme seng? mine gutter er nå 5 1/2 mnd og sover fortsatt i samme seng, jeg har ikke hjerte til å skille de, men ser at d begynner å bli litt liten plass.. Har noen sett en "tvillingsprinkelseng" d hadde virkelig vært noe tenker jeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... trodde dette innlegget skulle handle om noe helt annet :)

Mine jenter delte seng til de var ca. 7 mnd. De ser ikke ut til å savne hverandre når de ligger i hver si seng. Men hvis du vil fortsette å ha dem i samme seng, går det jo an å f.eks. sette to sprinkelsenger ved siden av hverandre og fjerne noen sprinkler så det blir som ei seng.

Skrevet

*ler* av Silivia og innrømmer at jeg trodde det samme....

Mine gutter på 4 mnd sover i hver sin seng om natten, rett og slett fordi de vekker hverandre, og har ulike behov når det gjelder intimitet... men i stuen har vi en lekegrind som vi har gjort om til dagseng. kanskje et alternativ for dere? Da får tvillingene bedre plass, men kan likevel sove sammen...

Skrevet

He he signerer :D

Guttene vår fikk hver sin seng like før de ble 6 mnd. Det var så mye aktivitet og er fortsatt mye aktivitet i sengene når vi legger de. Vi har også en lekegrin i stuen, men nå er den bare til plassering av en unge når jeg må skifte bleie på den andre osv...På dagtid sover guttene i vognen, syns det er helt greit.

Skrevet

Mine er omtrent akkurat like gamle som dine og deler også seng. Gått bra så langt, men merker jo at det er blitt nokså trangt. Håper det holder til jul, da skal vi reise bort et par måneder. Vi har ikke plass til større seng/flere senger på rommet vårt, og har ikke lyst å legge dem på eget rom helt enda. Men hvis du har plass ville jeg gjort som Phantomet foreslår, brukt en lekegrind med hevet bunn. Vi har også en sånn i stua, og det fungerer kjempefint.

Skrevet

tenkte noen ble skuffa når de såg innlegget mitt ja.. hehe..

prøvde å legge guttene annfotes i natt, d endte med en gutt på tvers å en helt fint.. ikke rart den ene våkner mer enn den andre, han har jo en bror som tvinger seg inn i kroppen hans.. vi har heller ikke den største plassen, men jeg kan jo bruke en lekegrinn som seng faktisk, blir vel bedre enn å sette to senger inn på soverommet.

Jeg å håper vi kan ha de på vårt rom til jul å flytte de etter d. De våkner når tutten detter ut av munnen og jeg orker ikke fly opp å ned for å gi de den flere ganger om natten. Da blir jeg jo sprø..

Skrevet

Jeg trodde også at innlegget skulle handle om noe heeeelt annet! :D

Men ja. Ungene mine har sovet i hver sin seng fra de var tre uker gamle - og det har fungert helt fint. Spesielt siden det er fire kraftige knyttenever som er overalt hele tiden, så for å unngå flest tårer - måtte vi gjøre det slik ;)

Skrevet

Våre ligger fremdeles i samme seng, men i kvar sine ende (fot mot fot). No er dei berre 2 mnd gamle, men vi kunne ikkje ha dei ved siden av kvarandre lengre. Dei berre forstyrra kvarandre, slo kvarandre ned i søvne... Hehe... ;)

Fot mot fot går bra, merker det er en trygghet for dei at den andre er der i nærheten.

Har seng nr to ståande klar, men trur ikkje dei får kvar si seng med det første :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...