Gå til innhold

hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke peiling på syklusen min, men tror jeg hadde positiv el test mandag 27.okt. Da vil det si EL tirsdag eller onsdag? Lørdag 8 nov testet jeg på clear blue digital og det sto gravid! Tok også en vanlig clear blue og den var utrolig svak strek. Samboeren synes ikke han så noe strek. Mandag og idag tok jeg også digital og begge står det ikke gravid! Mens på vanlig clearblue test, ikke digital, kommer det en svak strek etter ca 5-8 min... Den har kanskje blitt bitte bitte litt sterkere. Men hva har dette seg?? En digital som sier gravd og to som sier ikke....??? Og kan det bare være skygge streker på alle de andre? Og når de har ligget er det kjempe positive etter 30 min... vet man skal se bort fra res etter ti min men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De reagerer jo på ulik mengde hcg:) En strek betyr at du er gravid altså! Gratulerer så mye:D

Skrevet

Selv om de to siste var ikke gravid på clear blue digital? Uff, tørr ikke håpe jeg... Kan det være kjemisk gravid?

Skrevet

Når på dagen har du testet da? Det kan kanskje bli forskjellig svar med morgenurin og urin der du kanskje har drukket en del på forhånd..

Skrevet

På morgenen... Men kan det være kjemisk gravid?? Det er den digitale som forvirrer meg litt... Den sto jo klart at var gravid, trodde den var veldig sikker jeg! Men de to neste var ikke gravid så hva stoler man på... Og aldri fått skygge strek før nå... Merkelig...

Skrevet

Ikke alle produserer like mye HCG med en gang og man kan få forvirrende tester. Vent et par dager og gi kroppen din tid til å lage mer HCG. Test så i morgenurin. Eller ta en tur til legen og ta en blodprøve

Skrevet

Jeg tør nok ikke håpe enda... uff, har så mens smerter også så ligger snart dobbelt... Har ingen tester hjemme nå heller... Får bestille og vente til da :-) Hvis ikke tr har kommet først da :-*(

Skrevet

Æsj, idag kom TR... Så da ble det ikke noe denne gangen... Men første PP etter aborten så får håpe det går bedre neste gang! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...