Gå til innhold

ang sa..noen som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som ha hatt skikkelig kraftige blødninger og litt vondt uten å ha spontanabortert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Hei.

Jeg har en venninne som hadde store blødninger og vondt i uke 18. Hun dro på ul og det var sår på morkaka, det var ikke noe farlig. Hun er fortsatt på jevnelige ul for å følge opp såret og blødningene.

Skrevet

Jeg har det.

Det var i sommer og jeg var mellom 6 og 7 uker gravid. Var HELT sikker på at jeg hadde mistet, for jeg har tross alt opplevd å miste 2 ganger før. Det kjentes helt likt- smerter, fossblødning og klumper. Varte i en dag eller to. Gadd ikke sjekke det opp på sykehuset en gang (var på ferie). Jeg sørget og gikk videre. Men, symptomene ga seg ikke og når jeg endelig fikk kommet meg til legen var hcg veldig høyt (149 000). På UL fikk vi bekreftet at det var liv og at det var to hjerter som banket.:) Fikk aldri svar på hva som hadde skjedd, men helsepersonellet (jordmor, lege mm) tror at jeg mistet en trilling.

Håper at det går bra for deg denne gangen. Jeg leste profilen din, og du fortjener å lykkes nå!

Skrevet

oi...det gav meg litt frysninger...hehe..gratulerer med tvillinger da.. tenk på det, at det kanskje var trillinger..he he.. det skjer vel ikke ofte.

jeg har også hatt SA..i juni sånn ca..

jeg hadde blødnigner da ved eggløsning..hadde festeblødning....og brunlig utflod nesten daglig fram til jeg var i 10 uke.. DA begynte jeg å blø kjempemasse...masse levra blod..var så ekkelt. husker ikke hvor mange dager det pågikk men..

jeg kom meg til innvendig ul..der var det ingen foster.. først mistenkte de svangerskap utenfor livmora..men så var konklusjonen at jeg hadde hatt en SA en stund tilbake..kanskje 1 uke eller 2 tidligere..og NÅ blødde jeg det ut..

og jeg hadde veldig vondt i magen hele tiden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...