lissy09 Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Hei på dere.. Er 32 uker straks, men for 2uker siden ble jeg plutselig sååå kvalm.. og det har ikke gitt seg.. Kastet opp hver eneste kveld. Er dette normalt? Noen som vet? Blir litt bekymret...
Gjest Tale30 Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Rundt uke 30 kom kvalmen tilbake til meg, og jeg var fryktelig trett og hadde mye hodepine. Jeg sjekket meg hos lege for protein i urin og høyt blodtrykk, siden akutt kvalme og hodepine kan være tegn på begynnende svangerskapsforgiftning. Det viste seg at alt var fint, bortsett fra at jeg hadde for lavt jerninnhold. Begynte på jerntilsudd og har blitt mye bedre. Det er jo alltid greit å få en time hos lege eller jordmor for å sjekke at alt er fint, det er det jo også som oftest så da trenger man ikke gå og bekymre seg unødig..
lissy09 Skrevet 11. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2008 Oj.. Jeg skal til jordmor til mandag. Lønner det seg å ringe hun før det kanskje? Tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå