Gå til innhold

blir sjelden sex...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg får dårlig samvittighet ovenfor min samboer når jeg leser hvor ofte folk har sex her inne. vi har ikke sex mer enn to ganger i uka, og for å være ærlig så synes jeg det hadde vært nok med en gang i uka. klarer å beholde spenningen og gjøre nye ting hvis det er sjeldnere. blir det ofte blir det gjerne et ork for min del og det blir litt "bli ferdig snart da!". tar gjerne imot råd om hvordan piffe opp sexlivet litt. for her går det i det samme:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare få sagt dette at : 2 ganger i uka er bra! ;-)

• 3 uker senere...
Skrevet

hos oss ble det også veldig sjeldent, og gjerne bare annenhver uke, så hos dere er det luksus. Jeg trengte noe for å få i gang lysten. Så kom jeg over en link på en av disse babysidene, husker ikke hvilken en gang. Det gjaldt noe som heter afroditespray, ei blå søt lita flaske med gele i. Med en gang lukter den ikke noe godt, bare urter, men man blir veldig sensuell og kåt av disse luktene. Sikkert derfor det heter afroditespray. hehe.

Dette er et glidemiddel som gjør alt 3 ganger så følsomt der nede, motvirker tørrhet og forsterker orgasmen noe sykt. Etter dette fikk jeg ikke nok!

kopi av linken: www.cosmopharmas.com/NO40761

• 1 måned senere...
Skrevet

synes du virkelig at 2 ganger i uken er lite?

Har dere barn?

Vel, jeg har en på 4 mnd, og har hatt oss maks 5 ganger.

Har mistet helt lysten, og forholdet rakner....

Jeg kunne ønske jeg hadde lyst oftere, og han hadde lyst oftere.

har egentlig ikke noen gode råd til deg, tar selv imot gode råd!

Skrevet

takk for tips, har nå bestilt sprayen. kanskje dette vil hjelpe litt her...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...