Gå til innhold

Er så bekymret..

Anbefalte innlegg

Skrevet

for at alt ikke skal gå bra..har menssmerter og har kjent lite liv den siste uka. Er bare en uke siden jeg var på UL, og da var alt bra. men alikevell er jeg helt ifra meg, får ikke til å konsentrere meg om noe.

Har bestillt UL på fredag, sikkert 4gang jeg bestiller meg ekstra UL. Dette blir jo dyrt i lengden(800 pr gang) Har også bestillt doppler, som sikkert kommer om 1-2 uker. overreagerer vell masse, får håpe jeg ikke er den eneste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ikke torturere deg selv med å tenke slike tanker.

Hvor langt er du på vei??

Menssmertene du kjenner er helt sikkert bare livmora di som er øm og strekker seg, og lilleputt inni magen er sikkert bare varierende aktiv som mange andre.

Skrevet

Er 20 uker :)

kjente liv nesten hver dag i uke 18 og 19..men ikke i uka her..

Skrevet

Kanskje den bare slapper av denne uka, og tar det igjen med å være 10 ganger verre neste uke :o)

Skrevet

ja det er ikke forventa at du skal kjenne regelmessig liv før uke 28 sa jm til meg, og alt var fint på ul så jeg syns du skal slappe helt av jeg. bebbin kan ligge på en måte så du ikke kjenner sparka :)

Skrevet

Hvis du har kjent liv hver dag de foregående ukene men ikke kjenner det lenger, så kan du kanskje ringe jordmor eler lege å snakke med dem.Jeg har hørt om flere som får lov til å bare komme fort innom å sjekke hjertelyd når de er nervøse. Du trenger jo ikke dyre ultralydundersøkelser, du trenger vel mest å høre at hjertet banker?

Det er vel ikke sånn at man skal kjenne liv hver dag når man er i uke 20, er det vel? Den kan sparke innover eller et eller annet. Hør med jordmor og forklar at du er bekymra!

Ellers så sa legen min i dag at det faktisk kan være mulig å høre hjerteslag med et vinglass på magen etterhvert. Mannen din (eller en annen) må snu et vinglass opp ned, sette det på magen og legge øret helt inntil bunnen. Jeg er 14 uker nå, og han mente vi kunne prøve det om en måneds tid hvis vi hadde lyst:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...