Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Når er det de kommer? og evt hvis det ikke blir godkjent så hører man vel fra de? jeg startet permisjon 13 okt, men har ikke fått noen penger enda. håper jo at det er i orden og kommer neste mnd?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Ville ringt og sjekket med nav for sikkerhetsskyld. Mest sannsynlig så vil du jo få dem utbetalt i slutten av denne mnd, og da etterbetalt for oktober, men hører jo så mye rart om nav også at jeg hadde nok som sagt ringt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå