Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Må være den værste tv-serien som går på tv, herregud så klissete og dårlige replikker at jeg må bare spy.. Skjønner ikke at noen gidder å se på det engang..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Nei, du sitter vel sikkert og KOSER deg med "unge mødre", du... Syntes en engel i blandt oss er en søt serie, jeg, om enn noe klisjéfylt ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 ....hvorfor ser du på det da?.......
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 fordi jeg tydligvis har for mye tid og lite å gjøre.. vet ikke om det er PMS eller hva, men føler for å kritisere alt idag
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Det som er spesielt med den serien er at den er produsert av evangelister.. det er ren forkynnelses-TV..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Kunne ønske jeg var kristen, jeg, og bare overgitt alle problemene mine til Gud og latt han styre med de . Synd jeg er litt for realistisk til å gjennomføre det ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 Gravid og for lite å gjøre??? Heldiggris!!! Synes tiden ikke strekker til om dagen jeg. Når jeg kommer hjem fra jobb er jeg skutt, prøver å få til trening 1-2 ganer i uka, samt alle de andre tingene jeg normalt sett pleier å ha overskudd til...men ofte blir det bare å få middagen på bordet, gjøre de tingene i huset som alltid må gjøre, et par timer på sofen og tidlig i seng! ...zzzzzz
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #8 Skrevet 11. november 2008 Hvilken kanal går den på? Har verken sett eller hørt om den serien..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #9 Skrevet 11. november 2008 Den går på FEM, og hver episode er seg selv lik: * En person i en liten landsby sliter med noe, fortrinnsvis noen som bor i trailerpark * Plutselig kommer to nye mennesker til byen. En ung pen kvinne med skotsk/irsk aksent. Disse begynner å jobbe på e sted hvor de får mye å gjøre med denne villfarne personen. Noen ganger komer en tredje person til byen, en mann, og da er det virkelig ille siden han er dødsengelen. *Problemet til den som sliter intensiveres, og vedkommede får hjelp fra disse to kvinnene. Veldig mye moral og mange gullkorn om riktig kontra gal levemåte strøs omkring. *Avslutningsvis konfronterer kvinnene den som sliter og forteller ham/henne hvordan man kan leve livet sitt på best mulig måte. Personen med problemet vil ikke høre på dem. Da kommer det et lys rundt kvinnene og de forteller at de er engler fra Gud og at gud lesker også synderen. Vips er problemet løst. Enjoy PS. grunnen til at jeg har peil på denne serien er fordi jeg har skrevet oppgave om forkynnelse på TV
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #10 Skrevet 11. november 2008 .. og i oppgaven hadde jeg mindre skrivefeil Den andre kvinnen er forøvrig en eldre svart kvinne med glimt i øyet og høy panne anonym 13:23
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #11 Skrevet 11. november 2008 Haha.. Gud lesker synderen faktisk..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #12 Skrevet 11. november 2008 Det hørtes veldig kjent ut. Har den gådd på tv for mange år siden?? Mener jeg så litt på en lignende serie i mine yngre dager. For ca 10 år siden????
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #13 Skrevet 11. november 2008 Ja den gikk på TVN før. Som vanlig resirkulerer FEM alle de dårligste seriene som gikk på TVN tidligere.. og det kaller de et skreddersydd tilbud for kvinner. Jeg blir helt matt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå