Gå til innhold

Noen som har erfaring med familievernkontor.....??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer har sagt at han føler noe mangler mellom oss, at han ikke har de samme følelsene for meg. Han er glad i meg, men elsker meg ikke, og vet ikke om han ønsker seg noen fremtid sammen med meg.... Vi har ei jente på to år og venter en liten til i januar.....

Min samboer har gått ned i alle fall 15 kg, og sliter helt klart som følge av at hans følelser har forandret seg. Nå har han omsider gått med på å søke hjelp hos familievernkontoret, og vi har sammen og hver for oss vært hos fastlegen og lagt frem hvordan vi har det for tiden....

Jeg er så redd for at dette ikke skal gå seg til.... er så redd for å bli alene.... Hva er det som har skjedd mellom oss.... Det skal sies at kommunikasjon ikke er det letteste i forholdet vårt, min samboer ønsker ikke snakke om ting og skyver heller problemene under teppet..... Min "masing" og leting etter årsaker for hvorfor ting er blitt som de er blitt har kjørt han enda lenger ned.... Jeg er glad for at det nå skjer noe....

Min samboer har sagt at han håper jo at det skal gå seg til, og at han skal få igjen følelser for meg.... Er det noen som har vært i liknende krise og funnet tilbake til hverandre... noen som har erfaring med familievernkontor? Hva kan vi forvente oss av veiledning og hjelp derfra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg sliter også litt med samme ting som din mann. men jeg vet at jeg elsker samboeren min og vil videre med han. Men for å være ærlig er det perioder hvor jeg ikke vil det heller. Jeg ble så ekstremt frustrert av disse svingningene at jeg søkte om hjelp ved bufetat, familivernkontoret. Først alene for å få et objektivt syn på det hele og tips å ta med hjem. Deretter dro vi sammen og synes dette var veldig allright! Jeg skal ikke si at det er helt over av den grunn, men det er utrolig godt å ha en objektiv tredjeperson som holder et speil foran dere! Ta kontakt, for de har dessverre også ventelister.

Lykketil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...