Gå til innhold

Herregud, jeg tror jeg dæver snart... :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren min var å kikket på leilighet for en ukes tid siden... og nå sitter jeg å byr på den!! Hjeeeeelp :)

Dette blir første bolig vi kommer til å eie, har bare leid tidligere... Jeg har aldri vært bort i budrunder og sånt før, og nå sitter jeg her alene og byr! Samboeren min jobber turnus i Bergen og dro i går, for å bli borte i 12 dager....

Dette er både spennende og nervepirrende og jeg har så syyyyykt vondt i magen! =)=) La inn et bud i går, men eieren syns det var for lav og ga meg et motbud. Sa at vi syns det er for høyt, men at vi vil høyne det forrige budet vårt med 60.000,-, med frist til kl 14 i dag.... Det værste av alt er at samboeren min er jo ikke tilgjenlig på dagen, de får ikke lov å ha tlf på arbeidsplassen. Og han er ikke ferdig før kl 19 i kveld... Så her sitter jeg da, all alone og må fikse, hehe... Har jo seff ring både pappa og svigerfar og rådført meg litt, men til syvende og sist er alt opp til meg... Hjelpes ;)

Heldigvis er jeg alene om å by, så det står kun mellom meg og eier, enn så lenge allefall ;)

Får bare krysse fingrer og tær, og la det stå til! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til altså! Det er skikkelig deilig å eie! Nå er jo virkelig tiden for å kjøpe også, om man har noen penger å bruke på slikt. 40 minutter igjen *hihi*

Skrevet

lykke til :) bare 30 min igjen :)

Skrevet

10 min igjen :D krysser finge og tær for deg her. Uansett så er du den som sitter med kortene og ikke huseier. Markedet har stanset HELT opp nå å folk er ikke på visning engang!

Hold på igjen på prisen du så skal dere se at dere får huset tilslutt uansett:)

Du må legge ut link når dere har vunnet budrunden da :D ble nysgjerrig her nå jeg :)

Vi kjøpte hus i mai som første stedet vi eier så vet akkurat hvordan sommerfuglene i magen kjennes ut :D

Skrevet

da er klokken 14..... vi er spente på hvordan det går......

lykke til i hvertfall!!!

Skrevet

info :D hvordan gikk det???

Skrevet

Da kan jeg informere om at vi har kjøpt vårt første hus/leilighet =)

Var flere bud frem og tilbake, jeg la inn et og eier kom med et motbud... For en halvtime siden ringte jeg megler og sa at vi godtar det siste motbudet som de ga oss, 120.000,- under prisantydning....

Jeg er kjempe fornøyd og samboeren min ble også veldig glad =)

Vi er kanskje inn i hus før jul, herregud, så spennende ;)

Skrevet

GRATULERER =)

Tenk deg et år hjemme i nytt hus! Kos dere

Vi er også inne før jul håper jeg - vi bygger - litt av en jobb, skjer ikke igjen....

Skrevet

tusen takk ;)

Skrevet

Takk =)

Bygge er nok tøft ja, vi skal pusse opp en del vi da.... Skal ha nytt bad og legge parkett i hele første etasje sånn med en gang :) Og etterhvert blir det nytt kjøkken og ny garasje, men de tingene tar vi på sikt!

Spennende med ny da, for dere :) Godt dere snart er ferdige da, hadde vel vært koselig å komme inn til jul!

Skrevet

Å gratulerer! Så gøy!! Det er helt vanvittig med budrunder altså, kjenner følelsen av å sitte sånn og flenge ut tusenlapper opp og opp over, som om det var småpenger. Ikke hverdags det der nei! Men tenk så gøy, nytt hus til ny familie. Så glad du må være! Kanskje du vil legge ut noen bilder på profilen din!

Skrevet

gratulerer så mye :D kom med link da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...