Poteto Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 er syk.. å kjeder meg! på nett tv helst og gratis..
cherry coke Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Ingen av disse går på tv nå, og jeg vet heller ikke hvor du kan se de gratis: - Six feet under - Twin Peaks - Simpsons - Sopranos
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Nrk har jo masse da: Jordmødrene Beat for beat egentlig det meste som sendes på nrk, og alt er gratis. nrk.no tv3 er også gratis, kan jo se sykehuset eller top model eller hva du vil=)
Nora Liza Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Last ned og installer microtorrent. Deretter går du til www.mininova.com og skriver navnet på tv-serien du ønsker inn i søkefeltet. Der klikker du bare på last ned når søkeresultatene dukker opp. Et tips er å klikke på "seeds" slik at du får de raskeste downloadene øverst før du velger hvilken du vil laste ned. Anbefalte serier som er veldig gode + lette å laste ned: House, ER, Dexter, Greys anatomy, Desperate housewives, Law and order, Sopranos, Weeds osv osv.
meg & to små vampyrer Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Du kan laste ned:) -True blood -Dexter -Weeds
SuperGlad Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 http://www.surfthechannel.com/ fikk den linken i går her inne :-) her er det masse å se! har begynt på serien friday night lights å det er jo bare genialt at jeg slipper å laste ned serier og single episoder :-) oh lykke!
It's all about me Skrevet 11. november 2008 #8 Skrevet 11. november 2008 Liker du meningsløse men underholdende realityshow må du gå inn på www.mtv.com og se A Shot At Love whit Tila Tequila. http://www.mtv.com/ontv/dyn/tila_tequila/series.jhtml Får ikke hakedslep bare en gang der, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå