Gå til innhold

prøvd i snart 8 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanskeligere å bli gravid med nr2..ps, har tatt ks.. vet ikke om det har noe med det å gjøre...

Noen som vet ??

Takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en sen sa og etter det brukte vi 10 mndr på å bli gravide, ikke helt 10 pp siden syklussen surra litt og litt sånn.

Jeg ble derimot kjapt gravid med nr 2 så jeg vet ikke om det er noen regel på dette.

8 mndr er jo innen for normalen, men har du snakket med legen din? Jeg fikk henvisning til gu når jeg brukte litt tid, selv om det ikke gikk et år som mange praktiserer.

Jeg var så heldig å være gravid når jeg kom til gu, så jeg ble aldri skjekket om det var noe galt.

Har du brukt el tester? er dere veldig stresset på dette eller er har dere sex kun ved lyst? Det er mange grunner til at det kan ta litt tid.

Husk likevel at det ikke er så lenge , men vær heller litt i forkant med henvisninger for sjekk.

Lykke til - snart sitter den!

Skrevet

hei. vi begynte å prøve med nummer to når eldste jenta var tre år.. det tok tre år med prøving før den satt.. men da ble det til gjengjeld tvillinger;-) bar slapp av, til slutt klaffer det:-)

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Trist at dere sliter.

Vil bare si at ks ikke har noen sammenheng med evnen til å bli gravid.

Jeg hadde hastekeisersnitt med nr. 1 men begge ungene satt i 1 pp etter pilleslutt. både nr1 og nr.2 i magen nå etter hastesnitt.

Lykke til og håper det spirer snart hos deg :)

Skrevet

Hei.

Vi prøvde i 6 mnd uten resultat, men da gikk vi liksom ikke helt inn for det. Så hadde vi sex hver dag i 14 dager, for å være helt sikkere gi og med at jeg ikke var helt sikker på når jeg hadde eggløsning.

Da satt det med en gang, er nå 28 uker på vei :o)

Lykke til videre :o))

Skrevet

Vi prøvde i litt over ett år før vi klarte det, og vi brukte både eggløsningstest og fertilitetsmonitor. Hadde faktisk bestillt time hos legen for å sjekke at alt var i orden da jeg oppdaget at vi hadde klart det. Ikke bekymre dere. Det går til slutt hvis dere bare er litt tålmodige ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...