Gå til innhold

I hvilken/hvilkene uker burde 3D tas?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han jeg var hos på spesialsentret for kvinner på jessheim, han mente det var best i uke 26-28 :o)

Var der på fredag, det var kjempe gøy. Så den lille tulla i magen og jammen er hun lik sin store søster! Og han sjekket at alt var bra med henne, så det var virkelig verdt pengene :o)

Skrevet

Så utrolig gøy. :)

Jeg har sååå lyst å se tulla mi jeg. Men det som er så dumt er at jeg må reise så langt om jeg skal.. Bor i Kr.sand, og næmeste er vel Stavanger og Oslo. Er jeg heldig har de i Tønsberg og Sandnes.

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

Reis til meg og magen i Tønsberg da vel :)

Kjempeflink lege, jeg var der for en ekstra ul for å dobbeltsjekke kjønnet på jenta i magen for å se om de tre strekene fremdeles var der :)

www.megogmagen.no

Skrevet

Takk takk <3

Da har jeg funnet stedet ^^,

Men, er de ukene lissom.. Noen sier fra 26-28, andre fra 28-32 :o

Skrevet

http://www.ultralydklinikken.no/

Her er det billingere enn mange andre steder jeg har sjekket.

Undersøkelsen koster kr 800,-. Du får med deg en DVD med film og alle bildene av fosteret. I tillegg skriver vi ut noen av de beste bildene på fotopapir av høy kvalitet. Det er ingen ekstra kostnader. Vanligvis finner du mellom 20 og 50 bilder på DVD’en, samt en rekke filmklipp. Og selvsagt legger vi DVD'en i et solid cover, slik at det er lettere å ta vare på dette i ettertid.

Fra uke 22 begynner fosteret å danne underhudsfett og ansiktet ser mer og mer ”menneskelig” ut. Vi anbefaler å utføre 3D omkring uke 28, men det er mulig å oppnå gode ansiktsbilder inntil uke 34. Etter dette begynner barnet å bli så stort og mengden fostervann mindre, slik at ansiktet ikke synes like godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...