Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Jeg føler meg rett og slett gravid. Har gått med milde menssmerter i en uke ca nå, som sitter både i mage og rygg. Tenkte først at det kunne være eggløsningssmerter, for det passer så bra med tiden, er nesten midt i mellom to mens nå. Men det sitter ikke på ene siden, som det pleier når jeg har eggløsning, men sitter nederst i magen ganske midt i. Dessuten pleier det bare å vare en kort dag, om det er eggløsning. Så tenkte jeg på eggstokk betennelse, men jeg har jo ikke feber, og det er jo ikke direkte smertefult heller, det bare er der liksom. Har også tenkt på urinveis infeksjon, men har ingen symptomer på det, annet en mens murringene som sitter i ryggen, men det blir ikke mer vondt om jeg dunker lett ca der nyrene sitter, det har jeg hatt noen ganger, så er ganske sikker på at det ikke er det heller. I tillegg til dette, så blir jeg lett bilsyk, pleier ikke å bli det, men ble det lett da jeg var gravid med begge de jeg har, jeg blir også lett kvalm om jeg har spist lite. Jeg har også fått en del mer utflod som er hvit/gulaktig. Men om jeg skulle være gravid igjen da, så må jeg være det på tross av kobberspiral og mensen. For disse symtomene startet ett par dager etter forrige mens. Omtrent på samme tid som gravidsymptomene begynte å komme sist. Er det mer vanlig at en får mens når en blir gravid på spiral? Mensen har uteblitt med en gang begge de to andre gangene, men da hadde jeg heller ikke spiral. Det hjelper jo selvfølgelig ikke at jeg går en del å grubler på detta. Det passer egentlig ganske dårlig med en ny graviditet nå. Hadde kansje ikke vært dumt med en tur til legen, men føler liksom at jeg er for frisk til det. Det er vel bare å ta en test, sannsynligvis er jeg 5-6 uker på vei om jeg er gravid, for det er vel ikke vanlig å få symptomer så tidlig som 2-3 uker etter første dag av siste mens? Er det noen som har opplevd noe lignende? uten å være gravid eller at det er noe annet som ikke er riktig?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 .....du har ikke så mye å gjøre på for tiden?...........
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Giddet vel ikke lese alt, men... Skjønner ikke hvorfor folk ramser opp en masse symptomer her og lurer på om de er et par dager på vei... Er det ikke enklere å ta en test?? Eller vent litt, åhh nå lukket jeg øynene, og fikk inn noe her... Nei, du er ikke gravid
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Ha-ha, anonym over her har visst sett cæsar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå