Gå til innhold

EKSTREM treg mage!! HJELP!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har VELDIG treg mage. Kommer meg ikke på butikk. Noen som har tips til hva man kan bruke i huset som kan hjelpe. Drikker biola og linfrø..... Mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg pleier å spise all -bran frokostblanding.. den setter ihvertfall fart på sakene for min del... men er jo litt vanskelig hvis du ikke kommer deg på butikk.

Skrevet

Masse, masse vann... Unngå banan og melk. Har du rosiner liggende kanskje? Frukt er jo bra. Ellers er linfrø og biola bra..:)

Kommer du deg på et apotek kan du kjøpe lactulose. Det smører tarmene og du kan fint bruke det når du er gravid...

Lykke til :)

Skrevet

I tillegg til det som allerede er nevnt: Masse frisk frukt (bortsett fra banan) - og sterk kaffe. God bedring!

Skrevet

Vann vann i bøtter og spann!

Beveg deg!

SVISKER SVISKER SVISKER!

Maltekstrakt...

Skrevet

Ingers rugbrød! Ingenting annet som fungerer skikkelig her i gården :)

Skrevet

Bare husk å tygge linfrøene, da har de best effekt! Ellers funker ofte kaffe bra. Husk også på å drikke mengder med vann når du spiser mye fiber, ellers gjør det bare vondt værre!

Skrevet

Spis yoghurt (ikke blåbær!) ellers drikk masse vann!!

Også rosiner, i fleng :D

Skrevet

hvis du legger sviskene i et glass om kvelden, og fyller det opp med vann så får de litt ekstra effekt.

sviskene OG vannet skal du drikke/spise på morgenen på tom mage. la det gå vel halvtimen før du spiser noe annet etterpå.

Skrevet

var en tur på burger king i går å det satte virkelig fart på sakene her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...