Gå til innhold

hei.. hva syns dere? er vi uansvarlige??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei jente på 7 og tvillinger på 15 mnd.. og har lyst til å prøve å få en til... er det idiotisk? regner med å evt få en del kommentarer i retning av om vi er med i en sekt eller lignende, men det skal vi vel tåle.. men fire barn.. er det for mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei...synes det er helt fantastisk at dere er så glad i barn og har lyst til å få flere)) det er dokkas sak om hvor mange barn dokke har lyst på..og det bestemmer dere..ingen andre....4 barn er ikke for mye.)) så lykke til...

Skrevet

Om dere har mulighet til det (dvs økonomisk etc) hvorfor ikke?

Lykke til;)

Skrevet

He he kommentarer får man etter 3 barnet, har jeg funnet ut. Men hva gjør det? Sitter nå her med nr. 5 på fanget, og vi storkoser oss alle sammen. Ingen andre enn dere selv som bestemmer hvor mange barn dere vil ha, så vil dere ha flere er det bare og hive seg i det. Går så fint atte. :) Jeg synes ikke 5 barn er mye heller. :))

Skrevet

takk, så snille dere er.-) må nesten føye til at han i tillegg har to barn fra før:-) men det blir nok sikkert til at vi prøver en gang til.. økonomisk har vi det vel sånn midt på tenker jeg. har hus og bil og alt det der, men ikke noe luksus. og barna arver litt etter hverandre. gaver til jul og bursdag er heller ikke noe vi kjøper for flere tusen kroner. Vi prioriterer å være sammen og ha det hyggelig. og selvfølhgelig får de ting avog til og, men hvis det er noe veldig dyrt, så må det spares. men tror vel ikke barn har vondt av det? Tror dere?

Skrevet

Hvis dere begge føler dere er klare for det og orker det - - - og økonomien ikke er helt på ræv så er det vel bare til å kjøre på!!

Jeg har tre søsken selv. Fantastisk :) :) :)

Skrevet

jeg har to fra før mannen min har to fra før og nå venter vi på nr to sammen, så det blir seks barn. så du er ikke alene :o)

og at barn må dele og spare gjør barna mer ansvarlige og omsorgsfulle syns jeg!! så stå på!!!!

Skrevet

så koselig:) eg syntes det er kjempeflott så lenge en har overkudd og økonomi, hvorfor ikke:)

du er ekstra tøff som tenker på det når tvillingene bare er 15 mnd:) lykke til:)

det hørest ut som dere er fornuftige foreldre:)

desverre er dagens samfunn litt rart:) har en 1 barn er det gale og over 3 barn er det gale også....

min mann har akkurat fått nr 6 og eg ønsker flere barn:) vi har 2 sammen:)

Skrevet

tusen takk for svar alle sammen:-) det at jeg tenker på det allerede nå når tvillingene er såpass små, er i hovedsak for at vi prøvde så lenge for å bli gravide andre gangen, (tre år). men hvis det denne gangen sitter raskt, så er det jo uansett ni mnd før babyen kommer:-) så tvillingene vil uansett være over to år. tenker at enten så får vi prøve snart, eller så lar vi det være. orker ikke begynne om igjen med småbarn når tvillingene er veldig stor tror jeg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...