Gå til innhold

uke 39...så lei!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg e så lei har termin 18 november og er så slapp,trøtt og forkjølet!!..er så lei....vil få han ut nå...!! dei siste to dagene har eg hatt forferdelig vondt i magen ...(nedentil)...og magen strammer seg veldig mye...men det utvikler seg ikke til noe....noen andre som har d sånn?? Noen råd...hva kan eg gjør for å sette i gang fødselen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det på samme måte.. har termin 22.nov. mgen er hard stort sett hele tiden, og har mye vondt nederst i magen..

drikker bringebærbladte og skal prøve å gå en tur i dag, selv om det er forferdelig vondt! sex tror jeg er uaktuelt for å prøve å sette i gang noe, men vi får se hva som skjer når jeg blir desperat nok:)

flere tips til hva som kan hjelpe (vi har ikke trapper)??

Skrevet

Jeg har termin 19. - og kjenner meg såå igjen!!

Har egentlig ikke vært så lei før akkurat nå - tiden har flydd, men nå føler jeg plutselig at den har stoppet opp.... *sukk*

Jeg har endel mensmurringer, nederst i magen, i korsryggen og nedover lårene... stikker endel i magen, og nedover i skjeden... veldig nedpress iblant - og magen strammer seg veldig iblant, men vet ikke helt om det er kynnere eller hva det er - kjennes anderledes ut enn tidligere... Men kjennes ikke ut som det er noe på gang!:/

Har på følelsen at jeg kommer til å gå laaaaangt på overtid:(

Skikkelig deppa i dag!

Jeg fikk tips av legen om å ha sex - mannen må komme inni deg da det er noe i sæden som kan sette igang fødsel - også er det bra om du får orgasme, for da trekker livmoren seg sammen - og kanskje den bare fortsetter?! ;)

Ellers gå masse turer, trene hvis du er i form til det. Var visst gunstig å få høy puls og bli svett i hvertfall 30 minutter... Gå i trapper. Vaske og skrubbe hus... Fødepizza, akupunktur... Bryststimulering... Kanel

Ellers vet jeg ikke helt om jeg tror på alt dette - men noe har jeg tenkt til å prøve ut:) Er man lei så er man lei!

Skrevet

har termin samme dag som deg HI, å er også trolig lei... var på UL igår for og se hvor stor hun er, 4 kg allerede nå, men dem ville ikke sette det igang:( ganske best at det går naturen sin gang;)...

vær så aktiv så mulig, ikke sitt i ro, da går hodet til babyen lenger ned i bekkenet og kan føre til sammentrekninger:) idag skal jeg ut på tur åså skal jeg opp å ned trappene noen ganger! kom ut, kom ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...