Gå til innhold

Spørsmål om festeblødning.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Evighet siden jeg var inne her sist, etterhvert som pp`ene gikk ble det litt vemodig å logge på. Hadde liksom ikke noe nytt å komme med. Etter en stund kan du jo rutinene m EL, slim, spotting, ømme pupper osv. Prøver for tiden ikke å fokusere for mye på el, har bare en veldig aktiv uke;-)

Grunnen til at jeg logger på nå er at jeg har litt spørsmål pga ny erfaring.

Har IKM ca 18. I går hadde jeg så fryktelig vondt i magen,øm på en måte. tenkte ikke så mye over det og trodde det kunne være starten på omgangssyke som går i traktene her. I morges var smertene borte. på toalettet oppdaget jeg til min forfjamselse blodtilblandet utflod ala spotting, og det enda det er 8 dager til ikm. pleier ikke spotte før 2-3 dager før. Da begynte jeg å tenke på at jeg har hørt noe om mulig feste blødning den tiden jeg tittet innom her ofte. Kan noen fortelle meg litt mer om det? Har nesten sluttet å håpe men må innrømme at jeg ble litt nyskjerrig nå.

Håper på svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet i dag og er gravid.

Jeg hadde litt blødning forrige onsdag. Bare den dagen og ikke noe mer. Det var altså før IKM (som var i helgen som var). Blødningen var ganske ren (rødfargen) og hadde ikke spotting før eller etter.

Kan være festegblødning du har da.

Du kan lese litt om det her:

http://www.babyverden.no/templates/Article____68016.aspx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...