tegneseriedama Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Hei! Evighet siden jeg var inne her sist, etterhvert som pp`ene gikk ble det litt vemodig å logge på. Hadde liksom ikke noe nytt å komme med. Etter en stund kan du jo rutinene m EL, slim, spotting, ømme pupper osv. Prøver for tiden ikke å fokusere for mye på el, har bare en veldig aktiv uke;-) Grunnen til at jeg logger på nå er at jeg har litt spørsmål pga ny erfaring. Har IKM ca 18. I går hadde jeg så fryktelig vondt i magen,øm på en måte. tenkte ikke så mye over det og trodde det kunne være starten på omgangssyke som går i traktene her. I morges var smertene borte. på toalettet oppdaget jeg til min forfjamselse blodtilblandet utflod ala spotting, og det enda det er 8 dager til ikm. pleier ikke spotte før 2-3 dager før. Da begynte jeg å tenke på at jeg har hørt noe om mulig feste blødning den tiden jeg tittet innom her ofte. Kan noen fortelle meg litt mer om det? Har nesten sluttet å håpe men må innrømme at jeg ble litt nyskjerrig nå. Håper på svar.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Jeg testet i dag og er gravid. Jeg hadde litt blødning forrige onsdag. Bare den dagen og ikke noe mer. Det var altså før IKM (som var i helgen som var). Blødningen var ganske ren (rødfargen) og hadde ikke spotting før eller etter. Kan være festegblødning du har da. Du kan lese litt om det her: http://www.babyverden.no/templates/Article____68016.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå