Gå til innhold

Noen som har erfaring med nøstebarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de myke?

Klør de, ettersom de er helt naturlige?

Er de gode i passformen?

Hvilke plagg er bra å ha?

Fungerer vaskeiddelet bra?

Noen med erfaringer?

Det ble visst litt mange spm...hi, hi... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare hatt pysj, men de er til gjengjeld helt nydelige. Har den vi kjøpte i fjor på 2. sesongen nå (litt strukket til henne, men hun klager ikke). God kvalitet, god passform (hvor god passform trenger egentlig en pysj med føtter *fnis*), myke og gode. Har ikke prøvd vaskemiddelet (men har lyst til å bestille flekkfjerneren) - bare brukt vanlig Milo her hjemme på det. Holdt seg fint i vaskemaskinen (på ullprogram) har det også.

Skrevet

Ja, jeg kommer i tilfelle til å ta de i maskinen på ullprogram. Så det er er kjekt å høre fra dere at det går bra. :)

Skrevet

Syne klærne er kjempebra! Nesten den eneste ulla som ikke loer hos oss! Vaskemiddelet funker også fint, varer leeeenge! Klærne krymper litt når vi bruker vaskemaskin.

Skrevet

Ok. Da bør jeg kanskje kjøpe stort... De tover ikke da? Er de like pene etter vask?

Skrevet

Jeg synes de holder veldig bra! Har harr både vanlig ull, ull/silke (tynnere og myjere) og ullfrote. Og ull-luene er de eneste som passer her i huset! Bor du lagt unna butikk? For det går jo an å prøve med ett sett først siden det er litt dyrt...

Ullhalsen er forsten også deilig!

Skrevet

Hvor ligger butikken deres da? Tenkte jeg skulle strikke et par votter først, for å kjenne hvordan garnet deres er. Det er vell det samme de bruker i de ferdigstrikkede? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...