Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Jeg var under svangerskapet veldig plaget med bekkenløsning, var sykmeldt det meste og brukte krykker.Skulle brukt rullestol,men siden vi da bodde i en knøttliten leilighet med trapp var det ikke plass. Barnet er nå 1 år og 1 mnd, og jeg plages fortsatt. Ettter fødselen var bekkenet fint i 2-3 mnd så begynte det å komme tilbake. Jeg fungerer godt i hverdagen, men hver gang jeg går et stykke eller anstrenger meg, så kjenner jeg det utrolig godt. Det kan også komme hvis jeg har sittet skjevt en stund. Og da er det samme smerte som da jeg hadde bl, bare ikke like intens... Jeg synes det er vanskelig å definere for meg selv om det er snakk om kronisk smerte, legen har spurt meg om det,men jeg mener det er jo ikke vondt hele tiden, selv om det er vondt hver dag liksom.... Hvor mye vondter har man før man definerer det som kroniske smerter?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Jeg vil si det er kronisk så lenge en har smerter hver dag. Kronisk betyr jo at de kommer og går, men er intenst og ofte, så og si daglig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå