Gå til innhold

Tips til klær spes. bukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper jeg kan få noen gode tips ang. klær.

Jeg kjøpte mine første "omstendighets" bukser på H&M Rowells i forrige uke, men etter å gått med dem i går - har jeg bestemt meg for aldri og ha de på igjen!

Det er lavt liv på de og det var skikkelig ekkelt å gå med.

Jeg trenger busker jeg kan dra godt over magen. Har vært å tittet litt på nettet, men synes det er vansklig å vite hva jeg skal kjøpe. Har dere noen forslag. Jeg er ganske så kraftig og bruker størrelse 46.

Ønsker også tips om litt rimligere klær i butikk og på nettet

(var på ett sted med jeg synes det er drøyt å betale over tusen kr for en bokse jeg kanskje ikke liker, etter å gå med de en dag).

Alle tips mottas med et stooort takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt bukser på Polern og Pyret med høyt liv. Det er olabukser med stretch og de er utrolig behagelige å ha på! Koster femhundre og ett eller annet. De er også store i størrelsen..

Skrevet

Jeg har kjøpt buksene mine på mamastore.se, men det er kun når de er nyvasket at de "står av seg selv". Har derimot kjøpt singlet'er fra Bik Bok som jeg alltid har på. De er veldig stretchy og holder formen uansett! De holder buksene på plass, selv de uten beltestropper. Anbefales på det varmeste de singletene altså. Kjøpt de som er ekstra lange. Koster vel en knapp hundrelapp pr stk. Med de kan man også lett skjule at knappen er oppe på vanlige bukser ;-) Sammen blir det som å gå i kosedress hele dagen *hehe* Veldig behagelig.

Skrevet

jeg har mammabukser fra boob, de er jo litt dyre men så sinnsykt gode å ha på:) de har kosebukser der som kan brukes til pent og altmulig og de utvider seg bra så man kan ha de lenge:) er veldig fornøyd. jeg gidder ikke å kjøpe overdeler for det er jo så mange fine som man kan gå med i vanlige butikker, men jeg må ha gravidbukser da, klarer ikke stramming ;)

Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :)
Skrevet

har du nettside til boob?

Jeg er også stor. strl. 46/48 MEN jeg er også 180 høy

Irriterer meg grnseløst at de tror alle jenter som er litt store ikke er høyere enn 160. Kan jo klikke av mindre!

Skrevet

Noen her som har bestilt klær fra motherhood.com før??

Får du klærne dine? Tar det lang tid?

Er litt skeptisk til netthandel ol. spesielt fra utlandet..

Skrevet

På motherhood.com har de mye fint. Jeg bestilte nettopp noen klær som jeg fikk i posten etter 4-5 dager inkl helg! Men obs: Buksene er nok litt store i str selv om du bruker størrelsestabellene.

Hvis noen er interessert, må jeg selge den ene buksa jeg kjøpte, for den er for stor. Bruker vanligvis str 44-46 og kjøpte i str XL og denne er litt vid. Den er kun prøvd, aldri brukt og lappene henger fortsatt på. Kan sende en link m bilder hvis interesse :-)

Skrevet

Ja, jeg fant 3 topper/gensre jeg vil ha. Knall fint :)

Hvordan er gensrene i str.else ? Bruker du den størrelsen som du hadde før du ble gravid eller går du opp en str.else?

Skrevet

Bestilte størrelsen jeg brukte før jeg ble gravid. Kjøpte kun èn topp, men den passet.

Skrevet

Ok.

Sendte deg en p.m jeg "førstegangsgravid 77" :)

Skrevet

Fint at det ikke bare er jeg som reagerer på de H&M buksene. De er altfor lav på livet. Det livet de har på stopper midt på magen og det gjør så det er veldig ubehagelig å gå med. Du kan dra de opp til rett over navelen men da kan du ikke bevege deg for da sklir de ned igjen.

Jeg har klaget på de buksene hvær gang jeg har vært gravid, men de gjør ikke noe med det tydeligvis.

Svaret jeg fikk da jeg spute hvorfor de var sån var at det var fordi alle buksene var sydd etter en modell.

OMG. akkurat som alle gravide er likt bygget.

Jeg har vert rundt og sett etter andre steder der de selger mamma klær, og det blir bare ferre og ferre av de butikkene. Dvs. det er jo noen men de er så dyre at jeg rygger ut av butikken etter å ha sett prisen. så på en bukse senest i dag, den kostet1600 ett eller annet. Det har i vertfal ikke jeg råd til.

Det er jo mange nettbutikker da, men det dumme der er at det ikke går an og prøve klærene.

Skrevet

Ja, det er altfor lite klær til gravide.. Jeg har vært på alle de "vanlige" butikkene som H&M, Lindex, Cubus (der hadde de ikke mammaklær), Kapphal (eller hvordan det skrives) osv. Men det er virkelig ikke noe fint.. Har kjøpt 1 mammabuske på H&M den var helt grei, men kjenner den er stram i sømmen ja..

Jeg syns, siden det er fler unge gravide og "moderne" vorende mammaer rundt om kring, at de kan lage mammaklær hos only og de der butikkene og jeg. De hadde nok solgt kjempe bra.

På hennes er det lixom fløyelsbukser, eller sånne løse busker med "tusen" lommer nedover beina.. Jeg syns personlig at dette er veldig grimt! Rett og slett...

Så jeg har "konvertert" til joggebukser =P

Skrevet

ja, jeg er helt enig i at det er så utrolig mye "kjærring" klær til gravide og veldig kjedelige. men boob har endel fint syns jeg... ikke alt men mye :) jeg var på mammahuset i moss tror de har side på nettet og :)

Skrevet

Takk for alle svar!

Og godt å høre det ikke er bare jeg som sliter med H&M buksene.

Jeg skal gå å titte litt på linkene.

Som en annen som skrev her, er jeg også høy..

Men jeg må ha bukser, ennå er de mye fine tunikar i de vanlige butikkene.

Takk takk takk , flere tips mottas også med takk - og lykke til jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...