meg & to små vampyrer Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Vi var på juletrefest i fjor og skjønte for sent at pynting var tingen. Så i år blir det penklær ja!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 juletrefest? man kan da ikke ta med barna på den slags ukultur. hvilke verdier er det man vil lære barna? måtte bare, siden alt krangles om her inne... haha.. nei da, jeg tar på han sånn halvfine klær, en fin bokse og en fin genser. men ikke sjorte og slips.
Joikaboll@ Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Klær.... Eldstegutten på 11 har på dress og skjorte, 4 og 5 åringen har dress og skjorte eller strikka nikkers og genser. I år blir nok Linus å ha på dressbuksem skjorte og vest.
___ Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Bunad, men her er det ikke før i januar. Det har vi i hvertfal god tid til.
Shabby Cheap Chic Skrevet 11. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2008 Ja da blir deet pynting:) kjole blir det nok her siden jeg har jente hehe..
Småfolk Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 Har jente, så her blir det kjole. Hun fikk i fjor en (latterlig dyr - men veldig fin) kjole av mormor. Denne brukes til absolutt alle anledninger hvor man skal pynte seg litt. Må jo bruke den mest mulig når den kostet så mye. Tror den holder ut juletrefestsesongen i januar. Om ikke, blir det en et pent skjørt med en søt genser til. Festdrakten hun fikk til 17-mai kan jo seff også brukes, men tror kanskje det ville blitt litt mye?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå