frua Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Vi venter vårt tredje barn, men kan ikke huske at jeg var sååå trøtt med sønnene våre. Jeg var nok trøtt de første 10-12 ukene, men 2. trimester var fantastisk. Jeg dro til legen for å be om blodprøver - se om jeg mangler ett eller annet. Da jeg kom inn døren sa legen "det var et uvanlig syn av deg" og han gav meg 50% sykemelding. Jeg holdt på å begynne å grine...- jeg ble hørt uten å si noe. Jeg sover ett par ganger om dagen, og like godt på natten. På jobb hender det at jeg dupper av... ubehagelig. Føler meg i en annen verden. Andre som har det slik?
tassto Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Hei :-) Godt å høre at det er flere som har det som meg. Jeg er også 17 uker og veldig trøtt. Legger meg etter middag og kan sove til morran.. Har fått time hos legen i dag for å ta en blodprøve. Spent på hva han sier. Håper ikke jeg fortsetter å være like uopplagt og trøtt resten av svangerskapet.
Peders mamma Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Hei ! Jeg sliter med det samme, trøtt og sliten. Kunne sovet hele tiden om jeg hadde hatt mulighet. Får jeg ikke sovet minst ti timer iløpet av natta så får jeg en intens hodepine. Håper det går over snart, begynner å bli ganske lei.
Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Jepp samme her er 20+3 og er like trøtt,om ikke enda trøttere..men synes ikke det hjelper no særlig å sove mye...Like trøtt selv om,føles omtrent som om en ikke har flere krefter igjenn..å føler meg helt utbrennt..!! Fikk riktig nok beskjed fra legen om at jeg hadde lave jern lagre og begynnte for 3 uker siden på tilskudd,hjelper kansje noe..men det er ubetydelig.. Håper også på at det ska gå over etter hvert..
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 jeg er 20 uker og sykt trøtt. kan sove i 2 dager uten probl, men det hjelper ikke. Jeg kan heller ikke huske å ha vært så trøtt med de guttene mine heller. Da spant jeg rundt til bekkenløsningen tok meg. Men nå. Jeg kan ikke en gang gå ut å handle uten å ta meg en høneblund da jeg kommer hjem igjen etter 40 min. Klarer ikke mer en 40 min. Det eneste jeg tenker på stort sett er å sove. Som i dag var jeg hos øyelegen min, og det som irriterte meg mest var at jeg ikke kunne fa lov å ligge hemme å sove. Sovnet på venterommet. Det er jo flaut da (tror ikke noen merket noe) vet ikke helt va det er men jeg har og sjekket om jeg har nokk jern i kroppen, venter bare på svar, men dette fastlege greiene tar sånn tid. Jeg har foresten veldig lavt blodtrykk.. kan man bli trøtt av det? noen som vet?
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Også uke 17, men trøttheten gikk over rundt uke 12. Flaks Nei, blir selvsagt utrolig sliten og kjenner det godt på kroppen nå. Tåler ikke det daglige tempoet igrunn, men er jo gravid ikke syk, så skal holde ut litt til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå