Reveenka Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Tre revunger har ønsket seg Nintendo DS til jul. Mors lommebok lurer på om det er noe å hente på å handle dette utenlands/på taxfree eller på nettet? Har snust litt rundt, men er foreløpig like klok...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 He he he ja det er billig med barn:-) Her er vi så lure, at Storebror får DS, også arver Knerten Gameboyen:-D Så kan han late som om han spiller han også. Enn så lenge så funker det.... Men kjære deg tre DS er dyrt, men jeg har ikke peiling på om det er billigere på tax-free. Uansett må jeg si at nissen hos dere er særdeles grei og at revebarna er heldige. Men jeg forstår også at en på deling ikke hadde funket....hahahahahaha in your dreams kanskje???
Reveenka Skrevet 11. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2008 De er vant med at en del ting må deles - men akkurat dette orker jeg ikke å drive på å organiser deling på..... Men tre stk på en gang blir et rimelig slitsomt kinderegg, ja c",)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Ja litt av et kinderegg...... Men jeg forstår at de må dele litt, det må mine også... selv om de bare er to. Men det spørs om ikke dette faktisk er verdt pengene... Er redd for at logistikken hadde vært krevede med en DS og 3 revebarn som vil bruke den samtidig:-))
Gjest Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Her i huset blir det også 3 Nintendo DS.Vi har funnet ut at Elkjøp er det billigste. Aner ikke hva det koster på taxfree om en er der, men kjøpe fra nettet blir like dyrt pga momsen :0(
Ronja65 Skrevet 12. november 2008 #6 Skrevet 12. november 2008 Vi har også sjekket lit rundt. Min søster og mor er akkurat nå i USA.. Der koster de ca 900 kr. Vi fant ut at det ikke lønner seg å kjøpe den der. Da Dollaren nå er dyrere og at vi da heller ikke får garantien. Så da betaler vi hellre 300 kr til og kjøper den her hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå