Mini LK Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Er bare 26+5 idag men har tungt for å pust til tider og jeg kjenner at livmoren er nesten helt oppunde ribbebeba allerede. Er ikke dette litt drøyt tidlig, hva skal jeg gjøre om 6 uker når det skal være på det verste og høyeste? Får ta det opp med jordmor men det er 1 1/2 uke til. Føler jo jeg ikke kommer til å ha plass, ikke er jag så liten heller 1.65 og fikk lite barn sist. Noen andre som har magen så høyt oppe så tidlig og plages av det?
Venter nr3 er 22 år Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 det er nok bare noe du føler..jeg har det og sånn,og er 28+6. det er ikke livmora som går helt opp,men tenk på alle innvollene som blir presset opp og til siden... jeg vil ogs¨å si at jeg plages av dette,er 167 cm høy,og fått tre pitte små barn,så har nok bare med hvordan vi er:)men du kan jo nevne det for jordmor om du føler deg tryggere da
birrisj05.02.09 Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Jeg kjenner også et voldsomt press liksom i mellomgulvet av og til. Men det kommer samtidig med halsbrann, så er vel bare det..
Mini LK Skrevet 11. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2008 Jeg vet det er livmoren som er så høyt oppe, har tydelig kjent den når jeg har kynner og ligget høyt på sf mål hele tiden.
lykkelig gravid trønder t 23/3 Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 fikk du jente sist gang? har jo hørt at gutta ligger lengre opp mot ribbena! kanskje du venter gutt no... Ellers trur jeg vi glemmer utrulig fort hvordan det var sist. Jeg husket ingenting. Da jeg kikket i "til mor" boka mi fra forrige svangerskap så var det ganske likt.. hehe... men hos meg gutt sist, gutt nå.
Mini LK Skrevet 11. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2008 Fikk jente sist og skal ha gutt nå, husker magen ble fort stor sist og var tidlig høyt oppe, men det gikk ikke slik ut over pusten og vondt under ribbebena så tidlig.Er vondt å le, det går ganske greit ennå men lurer bare på hvordan det skal gå når jeg har hele 3 mnd igjen. :-/
lykkelig gravid trønder t 23/3 Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 skjønner... trur nok eg ville prata med lege eller jordmor ja. Greit å spørre de som virkelig har peiling. Lykke til. Du må fortelle korsen det går! Eg har litt omvendt problem av deg faktisk. Synes det trykker veldig nedover.. men jeg er bare i uke 21 og har fått endel kynnere no, og det hadde eg ikkje så tidlig sist gang. sikkert derfor jeg merker det nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå