ana baroma Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Vi opplever for tiden en ganske stor vendetta mot oss og firmaet til mannen min. "Kolleger" i samme bransje (som ikke er konkurrenter) baksnakker og forsøker å ødelegge så mye de kan for oss. Og grunnen er det evige problemet - penger. Det er ikke lov å tjene penger i dette landet. Det er ikke lov å ta en lønn som er noenlunde anstendig etter hvor mye man jobber. Og for all del, satser man på nye markeder, så skal man henges ut offentlig og få passet sitt påskrevet. Det er faktisk ganske vondt når alle man stoler på kollektivt dolker deg i ryggen og vil gjøre sitt for å ødelegge deg en gang for alle. De de samme menneskene ikke ser er at min mann er på jobb 24 timer i døgnet. Han har alltid telefonen på, er alltid tilgjengelig. Slik er det - og slik må det være for å få dette til å gå rundt. Men sjalusi og svartsjuka kjenner ingen grenser dewssverre. Sånn, da fikk jeg det ut iallfall:)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Tror du det er et sørlandsk fenomen? Du skiller deg ut både ved å være nordlending og tjene godt. Den største trusselen sørlandet kan oppleve er annerledeshet.
Northernlights Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Leit at det er sånn. Dere får bare heve dere over det, og fortsette med å gjøre det bra. Fatter ikke at folk ikke kan glede seg over andre folks medgang.
ana baroma Skrevet 11. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2008 ja, tildels er det det. Men her er det også snakk om andre folk rundt om i landet. Så avundssjuka er nok tilstede flere steder enn her sør, ja. Men vi skal nok klare oss, bare trist å se at de man stoler på er så til de grader illojale. Men, men... det som ikke dreper en blir en sterker av:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå