Renate :-) Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Hei på dere, håper på å få litt hjelp her. Først så må jeg forsikre meg om at det stemmer at far kan utsette sin permisjon til etter mor sin permisjonstid og ta igjen den frem til barnet Men viss far gjør det må han ta de seks ukene sammen hengende eller kan han dele dem opp??
polarn & pyrene Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Mannen var på NAV her om dagen og pratet med de. Min permisjon går ut i januar 09, men mannen skal ikke ha permisjon føre i mai/juni og han tar 3 og 3 uker hver for seg.
Raych Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Han kan dele opp og ta eks enkeltdager. Vet om en som tok hver fredag i 30 uker:) Kan fordeles over en lang periode, men må være tatt innen barnet fyller 3 år.
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Min permisjon går ut 9 desember, og pappa'n har ca 3 uker igjen av sin. Den må overlappe med meg( han må begynne på den den 10 altså). Då får han lønn under permisjonen. Om han velger å vente med sine uker, mister han retten til permisjonspenger, men kan fremdeles ta ut sine uker innen ungen er 3 år. Men da blir det ulønnet. Noe vi ikke har råd til iallefall.. Og han kan ta ut permisjonen akkurat som det passer dere. Alt i en smekk, dele det opp, èn dag i uka osv.. Nav må dere snakke med uansett, så det er bare å ta en telefon
Renate :-) Skrevet 11. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2008 Mister man retten til betalt permisjon til far om man tar den igjen senere???? Stemmer virkelig det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå