Gjest Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Er så usikker.. Det er en 1 år gammel stol for nyfødte, halv pris. Ingen har vel samvittighet til å selge en skadet stol?
2nj♥ Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Jeg hadde ikke gjort det. Kunne kanskje vurdert det om det var noen jeg kjente som solgte den slik at jeg var sikker på at det ikke var noe galt med den. Finnes nok desverre folk som ikke eier samvittighet, eller det virker iallfall slik.... -men mest sannsynlig er jo stolen ok.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Jeg kunne ha kjøpt/lånt, men da av noen jeg kjenner og stoler på. JEG hadde aldri hatt samvittighet til å selge en skadet stol, men jeg har jo skjønt at det er mange folk der ute med helt andre skrupler enn meg...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Joda, er nok mange nok som har samvittighet til det... Jeg kunne kjøpt brukt bilstol hvis jeg kjente de godt, de som skulle selge den. Hvis ikke er det ikke aktuelt!
Angie77 Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Vi kjøpte nettopp en, 2007-modell, på finn.no.
Gjest Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Ikke fra ukjente, nei. Men når de beste vennene våre tilbød oss å kjøpe deres brukte barnestol (som jeg var bombesikker var behandlet vel så pent som jeg selv ville behandlet den) takket vi ja til det. Men det er kun fordi vi stoler 100% på dem og vet hvordan de behandler ting. Det er ikke sikkert de som selger skadde stoler gjør det med vilje. Den kan jo ha vært utsatt for feil bruk pga uvitenhet, og da handler jo begge parter i god tro. Problemet er bare at stolen er skadd uten at noen vet om det.
camosilla Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 Har nettopp kjøpt en brukt som reservestol. Er nok mange som gjør det, for nesten alle jeg ringte på på finn.no var solgt:)
polarn & pyrene Skrevet 11. november 2008 #8 Skrevet 11. november 2008 jeg har kjøpt brukte stoler til mine barn, men dok av folk jeg kjenner. Men jeg kunne godt ha kjøpt aver finn, men da skulle jeg ha sett på den først. Det finnes desverre folk som ikke er erlige der ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå