Gjest Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Syns da e so mykje diskusjon ront aleinamødre å ikje aleina, kem e ka? Og koss syns dykk at dykk klare seg ? Beitre saman me nokon ellår trivs aleina?
Gjest Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Jeg har fått "prøvd" begge deler, trives bedre sammen med mannen min og at vi har omsorgen sammen. Alt fra de små tingene som en annens mening om "synes du han er varm i dag?" til de dagene hvor man/barnet er sykt eller slike ting. Livet er enklere når man er to, riktignok to som fungerer sammen.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 jeg er alenemor og har vært det side jeg var 10 uker på vei. så jeg kan ikke si noe om at livet er bedre alene eller ikke alene. for å ha et barn sammen none jeg bor med har jeg aldri erfart. men jeg trives jeg og syns det blir bare lettere og kosligere etter vært som han blir eldre. det første året med minimal soving hang jeg nesten ikke sammen. men det gikk det også. jeg vet ihvertfall at jeg aldri skal bli sammen noen bare for å være sammen noen. da lever jeg heller alene sammen småen :-)
RachaelRay Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Jeg klarer meg definitivt bedre alene. Og jeg har prøvd begge deler over flere år, og å bli ferdig med eksen, er som å bli kvitt et stort barn som ikke tok ansvar, og rotet til økonomi og det meste. Selvsagt er det noen småting man savner, men det betyr så mye for meg å få bestemme selv - og ha masse tid til barna mine at jeg orker ikke tanken på å date en gang :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå