Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Bare for å få "finere" hud ? Jeg har ikke rynker og er ung (24).
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Nei!! Hvorfor i alle dager skal du sprøyte gift inn i huden din? Hvertfall når du overhodet ikke trenger det... nei, drikk mer vann og spis mer frukt så får du naturlig finere hud.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Nei, Botox er for å midlertidig lamme muskulatur. Ble egentlig brukt på folk med ufrivillige muskelsammentrekninger (Cerebral Parese f.eks), men så var det noen som fant ut at dette kan vi tjene penger på i det utseendefikserte samfunnet vi lever i. Folk mister mimikken i de aktuelle musklene mens de bruker Botox. Dette gjør at det tar lenger tid før de får rynker. Alternativt kan man la være å smile, lage grimaser, heve øynene, lage bekymringsrynker osv. Langtidsvirkningene og senskadene av giften er ikke skikkelig utredet. Enig med hun over: spis sundt, tren og drikk vann. Holder deg sunn og fin, og ser mer naturlig frisk ut.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Jeg trener, spiser sunt, drikker minst 2 l vann hver dag og tar jevnlig Omega3 som skal være bra for huden også, og går til hudpleier jevnlig for jeg sliter med kviseutbrudd når jeg nærmer meg eggeløsning og rett før mensen, det er så irriterende og det ser lite pent ut, vil også ha mer "glød" i huden, vet lite om botox så tenkte det kanskje kunne vært et alternativ? Vet det er mange unge som gjør det i feks England osv.. Men vet ikke nøyaktig hva det ville ha gjort for meg, kanskje det finnes noe annet jeg kan prøve da??
birrisj05.02.09 Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Æsj så stygt og æsj så unaturlig! Vi skal eldes med stil, vi er jo tross alt mennesker alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå