Gå til innhold

Huff...ble litt bekymret jeg nå....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste akkurat på den uke til uke oversikten at rundt termintider så reduserers virkningen til morkaken??? Og at det var viktig å følge med på at barnet har det bra. Telle bevegelser osv.....og at man måtte ringe føden med en gang man var usikker eller bekymret for barnet...Dette gjorde jo sitt til at jeg ble bekymret med en gang!!!! Begynner å lure på om det er mindre bevegelser, svakere spark osv.....Er det ikke også vanlig at det blir mindre bevegelser når det blir mindre plass?? Har tre dager igjen til termin, men føler på meg at jeg kommer til å gå over tiden......ingen tegn til noe her enda!!:o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du termin 14 november??????? jeg også:):) leste også dette på uke oversikten..........bare pass på at du kjenner godt med liv, og at du får de bevegelsene fra mini som du føler du trenger for å føle deg trygg på at alt er fint:) min lille krabat er så aktiv at jeg rekker aldri bli bekymra.....for den er klar med sin tilstedeværelse for å si det slik:)

så jeg tror nok at jeg hadde reagert rimlig fort om noe skulle forandre seg og mini ble veeeeldig rolig.........

Skrevet

Jupp! Har termin 14. november ja. Har hatt en veldig aktiv lita jente i magen frem til de siste dagene, men hun har roet seg ganske kraftig. Kjenner at hun er der, men ikke like mye som før.....Da jeg leste dette tenkte jeg at jeg kanskje burde ringe føden, men er så usikker!!! Huff......hva man ikke bekymrer seg for nå...og mindre blir det ikke etter at de er født:o)

Skrevet

Jeg har også termin til fredag, og føler at det har blitt mindre bevegelse de siste dagene. Jeg kjenner spark hver dag, men ikke like ofte og like hardt som tidligere. Jeg har også lurt på å ringe til føden, men har drøyet litt siden jeg faktisk har kjent spark. Men det kan kanskje være greit å ta en telefon uansett slik at vi evt kan bli beroliget i hvert fall..?

Skrevet

Hei jeg har også termin 14 november. Har også begynt og bekymre meg for dette med spark og bevegelse. Jenta mi har begynt å bli betraktlig roligere. Jeg må dytte henne innimellom bare for å kjenne at hun lever. Hun har nesten sluttet helt å sparke. Jeg kjenner noen rolige beveglser av og til, og at hun hikker. Kanskje hun sparer krefter til fødselen:)

Hvis jeg går overtid, så kommer jeg til å ringe føden på mandag og spørre etter en ultralyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...