Gå til innhold

Bare en dårlig periode..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt problemer helt siden i sommer. Det ser ikke veldig lyst ut.. Noen sier: Kvitt deg med den mannen. Andre sier: Alle forhold har dårlige perioder.

Jeg vil jo at vi skal være sammen så jeg håper at det bare er en dårlig periode..

Hva er egentlig en dårlig periode? Hvor langt skal det gå før man må innse at det er mer enn en dårlig periode? Hvor lenge varer en dårlig periode?

Noen som kan hjelpe meg med å prøve å forstå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En dårlig periode bør ikke var for lenge tenker jeg.... Da vil dere ende opp som oss.... Vi startet nok også med en dårlig periode, men som det har jeg lett etter 1000 grunner for å prøve å forstå... dette er blitt til masing som har slitt forholdet helt i stykker.... Les innlegget :"Noen som har erfaring med familievernkontor?".... Det er mitt ståsted....

Jeg har på følelsen at vår dårlige periode kom inn i en ond sirkel som ingen av oss klarte å komme oss ut av. Ingen av oss klarte å se alternativer... og så gikk det for langt,... Håper dere ikke ender der hvor vi er....

Har dere barn forresten??

Skrevet

Vi har en sønn på 9 mnd.

Det blir som du sier, bare mas når jeg prøver å finne ut hva som er problemet. Jeg tror vi rett og slett bare har mista kontakten på en måte. Vi prater jo med hverandre, men en klem eller ett kyss skjer nesten aldri. Vi han nesten ikke sex lenger heller... Føles mer som at vi er venner..

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...