Sola mi:) Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Juhu.... endelig var den store dagen her.. men er innstilt på å gå litt over.. kanskje mot helga, fullmåne på torsdag jenter Hvordan er formen deres da? Min er fortsatt fin.. sover greit om natten, men har begynt å glede meg sånn til fødsel at jeg blir liggende litt å tenke og fundere etter de gangene jeg har vært på do... ;D Ellers har det begynt å "stikke" nedentil, samtidig med litt småvondt nederst på magen, men er vel normalt.. andre som har det sånn? Har hatt endel nedpress, men dette er en litt annen følelse altså.. snart så er vi mamma dere (førstegangs jeg da.. ) ;-D
Gjest Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Hmm...fullmåne på torsdag sa du? Jeg har termin på fredag så kanskje det er håp om at jeg får se jenta mi den dagen:o) Lykke til:o)
2høstbarn Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Jeg hadde termin i går, og kl 2.30 i natt våknet jeg av at kynnere var gått over til rier. Jeg sto opp, tok meg en dusj, og begynte å forberede meg på at jeg skulle dra på sykehuset om noen timer. Men det som skjedde var at hver gang jeg satte meg ned så stoppet riene, så jeg måtte hele tiden stå opp for å holde det gående. Da kl ble 7 orket jeg ikke lengre, så da mannen min sto opp gikk jeg å la meg igjen og sov til 9.30. Våknet et par ganger av vonde rier under den tiden. Nå ser det nesten ut til å ha stoppet helt. Er litt i tvil om hva jeg skal gjøre: Gå og legge meg igjen eller ta meg en gåtur for å sette ting igang igjen? Jeg vil så gjerne se veslegutten min, men jeg vet ikke om det er så lurt å stresse heller.
Sola mi:) Skrevet 11. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2008 Hmmm... vanskelig å svare på gitt.. har jo aldri hatt rier selv heller. hehe.. men jeg hører om de som stresser og er masse i aktivitet som bare ender opp med å slite seg ut, men mulig annerledes når man har begynt å få rier.. uansett da - så spennende førstegangs du eller?
Nov.jente Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Termin idag jeg også - men sitter vel her med en følelse av at det går nok både en og to og helt sikkert flere dager før vi får se jenta vår!! Formen er fin, sover litt dårlig på nettene, men det er vel stortsett det!! Utolmodig, JA!!!! Vi får krysse fingrene mot fullmånen på torsdag som noen av dere skrev!! Lykke til alle sammen :-)
Lilleblå Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Hadde SÅ tro på at lillebror skulle komme til i dag på terminen, men ser ut for at jeg skal vente en stund jeg også ..... har hengt opp gardiner, vasket overskap på kjøkkenet, skal proppe meg med komle til middag(kjerringråd, tungt fordøyelig mat), -men alt i alt er det vel bare å vente....setter min lit til fullmånen jeg også på torsdag! Lykke til alle dere :-)
Gullblomst Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 Termin i morgen, men vannet gikk i går, og i dag sitter jeg med rier hvert 5.min. Så her er det action
MammanTilKjetil Skrevet 11. november 2008 #8 Skrevet 11. november 2008 JEG HAR OGSÅ TERMIN IDAG!! Er også bombesikker på at jeg må gå over tiden for jeg har trodd at ting har vært på gang lenge uten at det har blitt noe! Så jeg har sluttet å stole på kroppen min..=P Holder en knapp på helgen kanskje. Torsdag og fredag hadde jeg rier med 10 minutters mellomrom. Men etter noen timer ga det seg bare. Så har det vært lite, mindre, minst lørdag, søndag og mandag. Er også førstegangs men jeg begynner å tro at ungen bar kødder med meg.. Vil aldri ut jo. Jeg sliter også med å sovne på natta fordi jeg får så mange fremtidsdrømmer for sønnen min. Gleder meg sånn til det faktisk begynner! Let the pain begin!!
2høstbarn Skrevet 11. november 2008 #9 Skrevet 11. november 2008 Bestemte meg for å gå en tur ut da riene ga seg. Jeg tror kanskje det kan hjelpe, men vi får se. Jeg har et barn fra før, og sist gang gikk det mye fortere, så jeg hadde trodd at det i alle fall skulle gå fort denne gangen. Lykke til alle sammen, det er uansett ikke veldig lenge for noen av oss nå :-)
Top of the hill Skrevet 11. november 2008 #10 Skrevet 11. november 2008 JIPPI!!! Termin i dag ja! Vannet mitt gikk kl halv 6 i dag, men venter fremdeles på riene. Skal inn til sjekk på sykehuset snart, så håper de kan tøye litt
Sola mi:) Skrevet 11. november 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. november 2008 så det var noen av dere da ja ;D så rart å gå og vente på noe jeg ikke aner kommer til å bli.. begynt med husvask nå jeg - selv om jeg vasket rett før helga... hehe, men det likosm bare MÅ være helt "sjainet".. og kanskje litt gulvvask kan få litt fortgang på sakene;) lykke til til dere som vannet har gått til og dere som har begynnende rier.. hold oss oppdatert da - om dere har mulighet ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå