Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Jeg er 15 uker på vei og har ingen antydning til mage enda. Trodde den skulle komme mye tidligere denne gangen.. Hehe. Gleder meg jo. Har dere andre mage tidlig?
mamman til knøttet *fødeklar* Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Hei! Jeg har brukt gravidbukser i et par uker nå, er 17 uker. Det er jo veldig individulet når magen kommer, men min erfaring med venninner og meg selv er at plutselig så kommer den! Bare vent, den kommer hver øyeblikk! Lykke til!
BabyBlue Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Den begynte å vokse med en gang jeg fikk blått + på testen min....er helt utrolig
Gjest Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Samme her, merket det på magen i det jeg kravla ut av senga... Nå spør folk om jeg skal ha før jul... Nei, APRIL!!!!!
BabyBlue Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 hehe skikkelig kjedelig!! Jeg har fått sp.målet om det er tvillinger. i helga spurte sa jeg venninne av meg...herregud så stor mage du har fått da, er du sikker på at det er en der inne eller? Åssen I svarte skal jeg være sikker, når jeg ikke en gang har vært på ul? Men skjønner ikke hvorfor hun ropte så høyt, hun har større mage enn meg og er ikke gravid og har aldri vært det heller.....HAH
Suss@ med 3 gutter Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Hehe det er godt det ikke bare meg!! Jeg vagger snart jeg og er i uke 14.. Nå skal de sies att minsten var 8 mnd når jeg ble gravid så hadde liksom ikke fått snurpa magen inn helt ennå! Men alikkavell, huff jeg kommer til å strande i uke 25 jeg om dette fortsetter!
Dolla&Heidi&spire Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 Jeg er å 12 uker på vei om et par dager og magen er allerede GODT synlig, det har den vært en god stund... Kjenner at det stresser meg litt.. Jeg kommer til å bli diger! Eller hva hvis det er 2? Gleder meg til UL.=)
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 11. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. november 2008 Misunner dere litt jeg. Skulle ønske jeg hadde fått en kul på magen. Men skjønner at det kan være skremmende og føle at magen er så stor så tidlig også.... Den dukker vel opp plutselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå