3b@rn Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Jeg konstaterer igjen at det er mange som allerede har kjøpt de fleste julegavene de skal kjøpe. At de stiller spørsmål her om den siste gaven som de aldri vet hva bør være. At kalendergaver selvsagt for lengst er handlet inn. At man lurer på hva man skal ha på av klær på juletrefester om en snau måned. I det hele tatt - er kommet svært lang med juleforberedelsene allerede. 11. november. Og tidligere enn det. Og hva har jeg gjort så langt? Skal vi se - i går kjøpte jeg en form med rist for steking av ribbe på Rimi. Mest fordi den tilfeldigvis var der da jeg kom innom i full fart (som vanlig) og skulle kjøpe noe til middagen i går. Utover dette?.... Nada. Null og niks. Jeg vet sånn ca når det er juletrefest i barnehagen. Vet ikke når det er julavslutninger på skolen. Usikker på når julekonserten i korpset er. Vet at vi får gjester i julen, men ikke akkurat hvor mange dager de blir. Oppsummert: Jeg vet at det er jul 24. desember, men det er også alt! Men det blir vel jul allikevel.....
Let's hear it for the boys! Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Da har du kommet lenger enn meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå