Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Hver gang vi har sex, og jeg får orgasme, strammer magen min seg så sinnsykt.. Den blåser seg opp, og blir stein hard. Virker som som det bare er livmoren som "eser", ikke noe annet.. Men synes det er så behagelig, mest fordi jeg ikke vet hva det er. Redd for at jeg er slem med babyen på noen måte. Dette går ned igjen etter en stund, kanskje 15 min... Noen som har opplevd det samme? Eller vet hvorfor det skjer?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Jeg vet ikke hvorfor det skjer, men det er helt normalt. Det sies til og med at når mor får orgasme er det som en lett massasje for babyen, så du skader ikke babyen din, tvert imot
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Åh... Ok.. Tusen takk for svar )
Gjest Sauen ruger for harde livet Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Høres ut som kynnere, helt normalt=) Jeg fikk det hver gang etter sex i forrige svangerskap, og ofte ellers også=)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Ja de fleste har det slik etter orgasme.(Kynnere). Men det er bare bra at livmoren får øvd seg litt, så bare fortsett å nyt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå