Gå til innhold

Det sto GRAVID!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok digitaltest i dag og det sto GRAVID! :D Det kom opp ganske fort også! :D Håper virkelig at dette er sant nå! :D JIPPI!!! La spira gro i ca 9 mnd! :D

Skjønner ikke noe jeg... Helt paff! :D Hehehe...! :D Tørr liksom ikke å tro helt før jeg har tatt en blodprøve og de 12 første ukene har gått!

Lykke til alle sammen! Kom fort etter! :D Nå hopper jeg over til 1.trimester! :D

Drysser masse gravidstøv over allle!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!!! Takkr for babystøv. Det trenger vi :)

Lykke til med spiren og kos deg

Skrevet

Masse masse grattis!!!! :) Så gøy!!! :) Håper vi andre følger etter snart.. :) Lykke til med svangerskapet.... :)

Lykke klemser

Skrevet

Gratulerer så myyye....Hvordan symtomer har du hatt og når venter du mens?Lykke til med svangerskapet:)

Skrevet

Så flott! Gratulerer så masse og lykke til :)

Skrevet

Wow, så gøy! Lykke til videre :)

Skrevet

Tusen takk alle sammen! :D

Jeg har kjent masse stikkinger i hele magen. Rundt omkring. Og litt øm i puppene de siste to dagene. Og veldig fort fet hodebunn. Har vært forkjølet i over 2 uker (de sier at det fort kan henge igjen lenger når man blir gravid). Og litt romling i magen (ikke alltid slik at det høres, men at man kjenner at noe foregår der. ) Og følt litt andre rare ting som skjedde i magen. Jeg er ca 2 dager over IKM nå. :D

Skrevet

Jeg fikk også opp GRAVID - i går... Tror egentlig ikke det er sant, men ååå så utrolig glad likevel. Etter ett år med prøving og første runde med pergo, håper bare det holder helt i mål!!

Skrevet

Så moro da:-) gratulerer :-)

Kos deg med spiren!!

Skrevet

Da er vi to!!!!

He he

Gratulerer til deg!

Skrevet

Gratulerer så mye med spire!

Kos deg masse i svangerskapet og lykke til!

"dusjer meg litt i babystøv også på veien" :-)

Skrevet

Gratulerer med spiren, og lykke til med svangerskapet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...