Gå til innhold

Hva gjør man......???

crissi Eline og Lillebror 29.5

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 12+4 i dag og jeg jobber i en godt betalt jobb...men etter nyttår er jeg arbeidsledig.....

Tar jeg en spansk en å sykemelder meg rett før jul? har masse bekkenplager og var sykemeldt 100% fra uke 17 i forrige svangerskap.men denne jobben innebærer ikke samme belastning som jeg hadde da....

...eller skal jeg melde meg arb.ledig, og stole på at NAV beregner god inntekt på 6 av 10 mnd. regelen???

hater å være avhengig av andre.... arb. ledighetsrygd blir et nederlag av de store!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, hvis du har masse bekkenplager..

Kan vel ikke tenke meg at det blir noe bedre når kulda setter inn for fullt, og du går lettere anspent for å unngå å skli på is og snø..

Ville nok tatt en spansk en ja..

Skrevet

Jeg hadde tatt en spansk en, vet aldri hva nav finner på!

Skrevet

Nei det vet man aldri. Har veldig dårlig erfaring med NAV fra sist...

Hadde to jobber, men skulle få grunnlaget bare fra den ene... måtte til slutt troppe opp med regnskapsføreren til pappa.... da ble det liv i leiern og fart på sakene:):):)

Skrevet

Husk nå at om du blir sykemeldt uten å ha et arbeidsforhold å være sykemeldt fra kan det hende nav bruker dagpenger som grunnlag for sykepengene.. Sykepenger skal dekke et lønnstap, men når du ikke har jobb har du ikke noe tap, og skulle dermed vært på dagpenger om du var frisk.. Vet at nav har skjerpet inn på reglene på dette i det siste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...