Gjest Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Jeg er helt på slutten, 26 dager igjen, snart fødeklar faktisk. Kan ikke si jeg har merket en eneste kynner, venter på å få vondt osv.. men det har ikke skjedd enda? Jeg har jo fått stram mage, men har slått meg til ro med at det er babyen som skyter rygg. Flere som ikke merker kynnere?
Lyst på nr3♥ Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 hehe... neida slapp av... Du har kynnere skal jeg si deg, du skriver jo at d føles ut som om baby'en skyter rygg og du har stram mage... og d er dette som ER kynnere har d akkurat lik som deg jeg... og d er ikke vondt nei!! :)Kynnere skal jo ikke være vonde da, for da blir de jo mer rier Så livmoren din trener jamt til å gjøre seg klar til fødselen Akkurat som normalt! )))) klæm
Gjest Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 Hihihi Jeg ler litt av meg selv! Trodde liksom det skulle gjøre vondt jeg da:) Takker for svar.. glad jeg er normal.. hehehe *rødmer*
2høstbarn Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Dessuten, typisk for kynnere er at hvis man er litt tissetrengt i utgangspunktet, så blir man VELDIG tissetrengt under en kynner :-)
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Men skal de kynnerne man har "på dagtid" være like kraftige som etter orgasme...for da er magen virkelig hard?? I såfall har ikke jeg kynnere...til vanlig..
Gjøkeredet③ Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Jeg har det akkurat på samme måte som deg desembermirakel. Kjenner ikke noe til disse kynnerene.. Føler meg nesten litt snytt her.. Hehe! Men nå hadde jo ihvertfall du vett til å spørre, og da fikk jo jeg også svar.. Man kan jo bli litt forvirra når man hører om de kjempe vonde kynnerene noen har.. Men godt å vite at man er normal likevel;o)
Herkules Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 jeg ""har ikke" kynnere, merker ingenting og heller ikke stram mage i noen særlig grad. Kun stram mage etter bratte bakker i høyt tempo og sex. Noe ubehag har jeg aldri hatt. vi er alle forskjellige så man kjenner nok disse tingene svært forskjellig.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 11. november 2008 #8 Skrevet 11. november 2008 Kjente ikke en eneste en i mitt første svangerskap....som jeg sa, hadde bare en stor en og det var fødselen...hehe Nå i det andre plager det meg, har kynnere så alt for ofte :-S
HegeAE Skrevet 11. november 2008 #9 Skrevet 11. november 2008 Alle har kynnere. Men, det er ikkje alle som merker noko til dei. Men, vi har dei alle saman. Når det er snakk om vonde kynnere, så kan det like greit at det er rier. Er spesielt dei som er på slutten av svangerskapet som sliter med vonde kynnere.
Gjest Skrevet 11. november 2008 #10 Skrevet 11. november 2008 Så mange som har det på samme måte! Godt å høre, for det er lett å tro at det er noe rart.. hehe Kanskje vi er heldige da, tenk om vi blir som de som plutselig har 5 cm åpning og egentlig ikke kjente noe særlig.. hihi:) *håper*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå