Gå til innhold

Barnets far og jeg har skilt lag........kan vi feire jul sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på NAVs regler selvsagt(jeg får overgangsstønad) Vi er fortsatt venner og ingen vil være borte fra datteren vår en slik tid....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... tror ikke NAV har noen regler på at dere ikke skal feire jul sammen! :o) Så klart kan dere feire sammen! Er jo stas for unga det! :o)

Skrevet

Takk for svar!

Håper det er slik.

HI

Skrevet

Feir jul sammen dere! Du trenger ikke melde fra om hvem du velger å feire jul med. Det er forskjell på å bo sammen og det å spise middag sammen en gang i blant.

Synes det er fint for barna når foreldrene er såpass oppegående at de legger stridsøksen til side og feirer jul sammen.

Skrevet

Ja, klart dere kan det! Hva er bedre for barna enn at dere er så enige at dere kan feire jul sammen! Jeg og min ex feiret jul sammen i flere år (inntil jeg møtte mannen min), og det var bare så flott for barnet vårt. Kjempeflott at dere fortsatt er venner og ønsker å feire sammen framfor å skille barnet fra den ene av forelderen. Det er voksent gjort!

Om han skulle måtte overnatte ei natt i samme hus har ingenting å si, så lenge dere ikke er et par. Det er jo jul ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...