Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Nå ligger jeg på sofaen og koser meg med bam, god morgen Norge på tv og litt vil du bli millionær spill her:) Hva er deres planer for dagen da? Jeg vil prøve å rydde åvaske litt. Og kanskje gå meg en tur. I ettermiddag får vi besøk, så må hjernen min finne på noe å servere da? Noen ideer? Blir jo rett etter middag så føler ikke jeg orker å lage noe mettende mat. Bare noen kanelboller eller noe sånn kanskje?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Go`morgen til deg også) Jeg skal også slenge meg ned på sofaen nå, lese litt i "sønnavind" boka, jeg kjøpte i går. Ellers har jeg ingen planer for dagen, kanskje jeg går meg en tur før middagen:) Kanelboller hørtes fristende ut:o)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 God morgen.. Jeg og sønnen sitter å spiser frokost, han ville se tegnefilm før bhg idag, normalt så sier vi nei til det - men idag fikk han lov. Så da sitter jeg her inne. Skal kjøre han i bhg om 40 min ca. Så skal jeg hjem, gjøre meg klar å dra i begravelse. Når jeg kommer hjem skal jeg gjøre litt i huset, og lage middag til mann og sønn kommer hjem. Så det er mine planer for dagen..
Mille** Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 God morgen! I dag skal jeg ut å finne tilbehør til julekjolen min, + noen andre småærend. Må vel vaske badet og klær, har hatt arbeidshelg denne helgen, så skittentøyskorga er full! Kanelboller er alltid digg. ;o)
Korse76♥ Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 Morn morn En hilsen fra en arbeidene mor som er på nett i arbeidstida hehe Hadde jeg hatt fri hadde jeg glatt sett noen såpeserier, bakt eller gått en tur med bikkja i dag kjenner jeg :-) Ha en fin dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå