blirjegsnartmamma Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 På søndag så vi House på NRK3. Denne gangen opererte de på en baby som var 21 uler gammel I MAGEN!! Babyen strakk hånda ut når de åpnet livmoren, og tok i fingeren til legen.. Jada, skikkelig kunstig, men det gjorde visst noe med pappa hjerte Jeg gråt jo allerede, som vanlig, og ble ikke mindre rørt når han snudde seg, tok meg i hånda og sa: "Jeg vil at vi begynner medisinene nå! Vi venter ikke lenger." Så idag skal jeg hente ut Provera Endelig skal vi prøve "på ordentlig". Også håper vi at den sitter på første Pergo runde Kanskje vi kan dele nyheten allerede til jul?
Dotten Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 Så søtt og koselig da He, he. Er ikke alltid så mye som skal til for å gi disse mannfolka et "spark bak". Og en baby i 21. uke har jo fullt ut utviklet hånd, så den kan sikkert gripe selv om dette var tv da Masse lykke til
blirjegsnartmamma Skrevet 11. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2008 Tusen takk! Håper den sitter nå Dette er første gang på 11 mnd at jeg føler at det faktisk er en sjanse..
atsjo Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 Ble litt rørt jeg nå.. Kjempe koselig. Tenker det var godt for deg å se! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå