♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 Eldstemann kastet opp en gang i går morges. Var i fin form resten av dagen i går. Er forkjøla og hoster litt i dag. Har ikke feber og er i fin form. Det går kikhoste i området der hvor vi bor, men jeg tror neppe det er det hun har. Da hadde hun vel vært sykere. De skal ha tilstelning i barnehagen i dag og hun gleder seg til å gå. Skal jeg levere eller skal jeg ha henne hjemme? Hva ville dere gjort?
deisi Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 jeg hadde levert henne ,hvis allmentilstanden hennes ellers er god
Soleie m/3 gull :) Skrevet 11. november 2008 #3 Skrevet 11. november 2008 i barnehagen der jeg jobber må barna ha vært symptom fri i 48 timer før de får komme i barnehagen igjen. etter oppkast og diare selvsagt. men forskjølelse kan de vel gå med:)
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 11. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2008 Vet ikke om d er oppkastsyken hun har hatt jeg. Hun kastet bare opp en gang og ingen andre har vært syke.
Soleie m/3 gull :) Skrevet 11. november 2008 #5 Skrevet 11. november 2008 nei er jo ikke sikkert det var det hun hadde da:) uansett så har det jo gått 1 døgn. så kan jo være det går bra:)
Gjest Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Hva med å ringe barnehagen å rådføre seg med de??
Gjest 5 andre Skrevet 11. november 2008 #7 Skrevet 11. november 2008 Barnehagen våres vil ikke ha barn tilbake før det har gått 48 timer, selv om barnet bare har kastet opp en gang. Har skjedd oss to ganger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå