Gå til innhold

Gravid uten symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Her sitter jeg på jobb og leser om alle som har alle mulige symptomer på at de er gravide. Mens jeg sitter her og kjenner etter så godt jeg bare kan. Har klemt hard på puppene for å prøve å innbille meg at det er vondt, men de fins ikke ømme. ingen mensenmurringer heller. jeg merker rett og slett ingenting:(

Hvis ikke det klaffer denne måneden kommer jeg til å bli så sinnsykt skuffa...

Jeg har ikm til fredag eller lørdag, og det jeg luerer på er:

Er det mulig at jeg er gravid nå selv om jeg ikke merker noen verdens ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Kvist!

Jeg snakker ikke av egen erfaring her (aldri vært gravid), men har ei venninne som hadde null symptomer da ho ble gravid. Det eneste ho merka var at mensen ble borte, ellers ikke så mye som en bittelitt øm pupp engang. Ho ble så bekymra at ho dro til legen (etter positiv test da) og fikk en tidlig UL - trodde spiren var død. Men nå er ho vel snart 22 uker, magen vokser, men fortsatt veeeldig lite symptomer. Så JA, det går fint an å være gravid uten å merke noen verdens ting :)

Skrevet

Å, nå ble jeg glad! Takk for positivt svar!!

Da er det fortsatt håp for meg denne p.p:)

Skrevet

Hei!

Da jeg ble gravid sist så hadde jeg NULL symptomer. Ikke en liten øm pupp en gang :)

Eneste som gav en indikasjon på at jeg kanskje kunne være gravid var at tanta aldri kom.... Etter en test (selv om den var svak) så var jeg gravid. Jeg fikk litt mensmurringer etterhvert, men det var nok da jeg var sikkert noen måneder på vei :) Og nå har jeg ei jente på 3 år... så jeg var nok gravid ja... he, he.

Så ikke gi opp håpet får ev. tantekreket kommer snikende!

Skrevet

Så bra å høre Dotten!

Da venter jeg i spenning, også tror jeg at jeg skal ta en test i morra, selv om det sikkert er for tidlig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...