Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 11. november 2008 #1 Skrevet 11. november 2008 sitter her med rier og krysser fingrene for at det ikke skal stoppe igjen
Huldra me tusseungen,c ", ) Skrevet 11. november 2008 #2 Skrevet 11. november 2008 oi ! krysse me dæ :-) 1.?
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 11. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2008 hihi, takk.. nei, er nok 2 mann gud, eg gruer meg til mer vondt enn dette "lille" =P
Huldra me tusseungen,c ", ) Skrevet 11. november 2008 #4 Skrevet 11. november 2008 ok.. lenge sia forrige? Fikk min 1. goklump for nesten 8 uke sia. Æ lot bevisst vær å tenke på alt me fødsel å smerta å gjøre, så da dagen kom, va d som julekvelden på kjærringa :-p men æ va jo klar over at d kom t å bli vondt. Huske ik så mye av forløpet for æ va så trøtt, men da rian bynte å bli intense gikk d opp for mæ ka æ va i ferd me å oppleve, men d gikk utruli greit, værste va da æ sku presse å kjente brått d svei no helt j****... da revna æ... grunnen va en "vegg" el ka dæm kalle d, å n stooor unge :-)
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 11. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2008 gratulerer så masse =) storebror her er 3 år i januar sukk, revnet jeg og.. DET var vondt det!!!! håper på at det går bedre denne gangen =P hehe... gruer meg til vannet går hehe.. vet du hvilken side på nettet som måler riene?? vet det var en som låg ut, men har visst ikke lagret den =(
Huldra me tusseungen,c ", ) Skrevet 11. november 2008 #6 Skrevet 11. november 2008 Takker :-) E vel n spent tass d da? snart storebror å greier :-) ja, d va 1 ting æ frykta, men skjønne jo nesten at d ik e t å unngå når ungen e nesten 5kg (va 4755g) å når man ska få 38,5 cm gjennom nokka me ca 10cm åpning... :-s Nei desverre, har du sjekka babyverden? har ik no oversikt på andre side om baby-greier... (beklage dialekta... e n vanesak æ glemme av å t at ik alle takle) :-)
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 11. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2008 ja, han spør meg nesten hver morgen om robin er kommet =P hehe.. så blir spennende å se hvordan han tar det nå har jeg vekket den vordende faren og.. hihi.. menn er morsomme hehe... regner meg eg går til sykehuset snart.. min mor er på vei spennende =)
Huldra me tusseungen,c ", ) Skrevet 11. november 2008 #8 Skrevet 11. november 2008 Å så søtt :-) Ja d blir vel nytt for han å dele oppmersomheta dokkers... E han sånn "typisk" vordene far å har litt panikk nu??? hehe Ser for mæ fyrn me bagen i ei hånd å virre rundt etter nokka anna, mens du sitt rolig v datan... hihi :-p Lykke t alle 3 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå