Gå til innhold

Kjempelei meg...... :( :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var liten, var det lite kos hjemme hos oss. Nusser og klemmer var sjeldent.

Da jeg fikk mitt barn var det veldig normalt for meg å gi masse kjærlighet ved fysisk berøring som nuss og klem, og det å si mange ganger daglig at jeg er glad i gutten min(nå 4 år) Dette førte også til at mannen min ble glad i å klemme og gutten vår ble kjempeflink til å vise følelser.

Det har alltid vært positivt hjemme hos oss, dette at vi gir mange nusser og klemmer. Jeg har alltid nusset på munnen. Det er såklart en liten nuss og ikke noe gedigent kliss, men mannen min har aldri gjort det, siden vi da har en gutt, noe som blir feil for ham. Dette har vært helt greit for gutten vår, da han får mye kos og klem av mamma. Jeg holder ofte omkring ham og har ham på fanget, gir gode klemmer og mange nusser på kinn når jeg leverer ham i barnehagen.

Men så, for noen dager siden fortalte han meg, at han likte ikke lenger å få noe nuss i barnehagen. Dette fordi at "de andre så på".... Jeg visste jo at denne dagen ville komme... men 4 år?????...

Jeg er så lei meg... Er han ikke lille gutten min lengre nå da. Nå får jeg ikke gi nusser., Knapt en klem... Er dette vanlig?

Blir så lei meg da... Vi har jo bare ham :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette der må du bare respektere.

Jeg har flere barn, og pleier aldri å nusse noen av dem på munnen. Føles ikke riktig, så jeg nusser dem på kinnet.

Gutten din kommer til å gi deg klemmer igjen, men det er en periode de vil være "store gutter", så dette går over. Men du kan inngå kompromiss med han hjemme. Si at du gjerne vil ha klem. Si at nussen kan han slippe nå som han er stor gutt, og at det kanskje er litt ekkelt for han. Det kan være noen har sagt noe til han på barnehagen.

Ikke fortvil. Du får klemme han igjen. Men nuss han på kinnet, ikke på munnen. Det er ikke helt greit for han siden, å nusse mamma på munnen.

Hadde du likt det hvis mannen din kysset svigermor på munnen sin?

Ja, det finnes de som gjør det etter at de er voksne.

Skrevet

Ja jeg har en veninne fra Hellas. Der kysser alle hverandre på munnen, som et tegn på "familie". Det er akkurat som jeg gjør, det er ikke et KYSS, det er et kort lite "nuss".

Min søster nusser begge mine foreldre på munnen. Hun er yngre enn meg og hadde mere kjærlighet.

Jeg kan godt nusse gutten vår på kinnet. Er ikke sånn at jeg MÅ ha et nuss. Men jeg synes det bare er litt tidlig at han ikke vil gi mamma et nuss på kinnet engang i barnehagen? Han som var århundrets "mammadalt"...... ? Han er jo bare 4 år som sagt. Ble 4 i august. Og han er en utrolig kosegutt., Vil helst at jeg skal ligge litt siden av ham til han sovner, liker å kose med håret til meg og farmor... Liker å sitte i fanget, nusser meg i pannen for å vekke meg osv....

Kosegutten min blir stor så fort? Må jeg lage en til nå da: P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...