Lille L Skrevet 10. november 2008 #1 Skrevet 10. november 2008 Det er like vanskelig hvert år og finne julegave til min kjære pappa. Det begynner og bli litt kjedelig med tøfler, pysjamas og parfyme så da trenger jeg noen tips fra dere.. Han er en mann på 55år og er veldig glad i musikk.. Men han har jo 500cder ca så det trenger han ikke:p også er han veldig glad i bilen sin hehe.. Noen tips til hva jeg kan kjøpe til han??
Gjest Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Har han noe favorittband eller noe sånt? Kjøp slike band-effekter eller billetter o.l.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Bøker Konsertbiletter eller billetter til et show av noe slag Abonnement på et blad
Lille L Skrevet 10. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2008 Hm ja men han fikk nettopp billeter til en konsert av mamma til bursdagen hans.. Så det går ikke.. Bøker tjaaaa, skal prøve og finne noe.. Blader leser han ikke hehe.. Detter er like vanskelig hvert år:p
Mom2Two Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Har han MP3 spiller da? Ellers er jo konsertbilletter en fin ting.
blond Skrevet 10. november 2008 #6 Skrevet 10. november 2008 Lage kalender med bilder, håndavtrykk og tegninger.
<3 coccinelle Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 enig med sistemann. Min far blir aller mest glad for kalenderen med bilder av barna hver mnd. Har jo alt ellers. Og kanskje ei god flaske vin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå